Pred 2 tednoma smo sli skupaj z večimi družinami na počitnice. Tam je bil tudi fant moje starosti. Zadnje dni pred odhodom sta me njegova brat in sestra vprašala koliko sem stara. Zadnji dan me je tudi ta ista sestra vprašala če živim v kraju x (povedala je tudi ulico). Imela je prav. Nisem vedela od kje je to izvedela. Ta fant se je zadnji obnašal zelo čudno. Bil je ves dan živčen in napet. Imela sem občutek kot da me je nekaj hotel vprašati. Kasneje se ni nič več zgodilo. Doma sem mu preko ocijevega telefona (imel je Tel. št. od tega fanta) napisala SMS in mu dala svoj mail. Nič mi ni odgovoril. Zanima me kaj naj bi vse to skupaj pomenilo. Za to kar se je zgodilo ne ve nihče.
• mu
muca
najbolj ociten odgovor je to da si mu bila vsec pa ga je blo sram uprasat
• Uredništvo
Ida Vraničar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
najprej se ti želim zahvaliti, ker si z mano delila to osebno izkušnjo, ki se ti je zgodila na počitnicah. Razumem, da si lahko nekoliko zmedena in se sprašuješ, kaj bi lahko pomenili vsi dogodki, ki si jih opisala (fant se ti je zdel poleg tebe nervozen, njegovi sorodniki so spraševali o tebi). Iz tvojega zapisa pa se mi zdi, da razmišljaš, ali je fant na ta način pokazal zanimanje zate. Hkrati pa nisi povsem prepričana, kako si naj njegovo obnašanje razlagaš.
Da bi nekoliko bolje tako ti kot jaz razumeli situacijo, te spodbujam, da razmisliš o naslednjih vprašanjih. Kako si se ti počutila ob njegovem vedenju? Kaj si ti želiš, da bi se zgodilo med vama? Kako si razlagaš to, da ti ni odgovoril – kaj ti prvo pride na misel? Te bolj skrbi, da si storila kaj narobe, ali te bolj zanima, kaj on čuti?
Ob takšnih situacijah je čisto normalno, da se pojavi radovednost ali želja po potrditvi. Včasih imajo fantje (in dekleta) težave pokazati zanimanje ali pa jih je preprosto strah narediti prvi korak. Možno je tudi, da je bil negotov ali da ni vedel, kako naj se odzove. Zato te na tem mestu vabim, da razmisliš o svojih občutkih. Morda bi ti pomagalo, če razmisliš, kaj bi tebi dalo občutek miru ali jasnosti. Nekaterim pomaga, da se prepustijo času, počakajo, da vidijo, ali se bo druga oseba sama oglasila. Drugim pa, da naredijo majhen korak, npr. napišejo preprosto, prijateljsko sporočilo brez pričakovanj.
Včasih so takšne izkušnje prvi koraki v spoznavanje odnosov in je čisto normalno, da ne veš takoj, kaj pomenijo.
Lepo te pozdravljam in držim pesti, da se razplete tako, kot si sama želiš.
Ida Vraničar, dipl. psihologinja (UN)