Zdravo. Trenutno sem res v stiski. Že celo življenje smo imeli doma težave in sem že celo življenje morala gledati oceta kako tepe,ponižuje in vara mojo mamo. Dve leti nazaj pa sta se ločila,saj jo je oče na to prisilil in rekel da je noče več v hiši saj ima novo punco. Potem ko sta se ločila sem živela pri obeh po en teden. Priblizno ta čas sem začela imeti hude suicidne misli in sem dvakrat že skoraj naredila samomor. Pravtako sem nehala hoditi v šolo zaradi česa sem posledično tudi ponavljala razred (kra me boli saj načeloma nisem bila slaba učenka in sem imela vredu ocene.) Ko sme drugic poskusila s samomorom so v šoli rekli da bi bilo dobro če bi me poslali na psihijatrijo.in so me. Tam sem bila 2 tedna na kar so me poslali nazaj domov in je bilo vse isto.torej ni kaj prevec pomagalo.ko sem prisla nazaj domov sem upala da bo kaj bolje,pa ni. Če prav mame zdaj ni se zdaj izživlja nad svojo punco in če takrat pridem iz sobe še jaz sem potem seveda jaz za vse kriva. Z mamo sva se pogovarjali da bi se naslednje leto preselili iz slovenije in bi šli v državo iz katere sta moja starša tudi prišla. Živeli pa bi pri njenem fantu.v glavnem strah me je.nevem kaj naj. Tudi ce se preselim mislim da ne bom bolje.toliko stvari sem morala trpeti da se pocitim iztraumatizirano. Ne vem če bom lahko tako naprej.
• Uredništvo
Patricija Kramaršek

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
žal mi je, da si deležna te neprijetne izkušnje s strani tvojega očeta. Njegovo vedenje je nesprejemljivo. Zanima me, ali si o tem že povedala komu izmed zaupnih odraslih oseb, morda komu v šoli, ali pa na psihiatriji, osebni zdravnici? Ne ti, ne tvoja mami, ne njegova trenutna partnerica, ne bi smele biti deležne tega. Zdi se mi zelo pogumno od tebe, da si nam slednje zapisala in se obrnila na nas. Želela bi te spodbuditi, da o vedenju očeta poročate dalje, ter se od njega umaknete. Lahko razumem, da te je strah, vendar je to dobra pot, da se njegovo vedenje konča, ter tvoje počutje postopoma izboljša. Kar se tiče selitve, predvsem poslušaj sebe. Stvari, ki opisuješ, da so se ti dogajale, lahko vzbudijo različna čustva – strah, žalost, krivdo, nemoč…, kar je povsem normalen odziv na navedene dogodke. V kolikor ne obiskuješ redno psihologa oz. kliničnega psihologa, psihiatra bi ti predlagala, da poiščeš pomoč ter tako poskusiš predelati vse te dogodke, ki si jih doživljala. Verjamem, da se boš tako s časom počutila bolje.
Iskreno menim, da si zaslužiš vse najbolje. Še enkrat bi pohvalila tvoj pogum, ter te spodbudila, da se umakneš od okolja, v katerem se ne počutiš varno, prijetno. Vesela bom v kolikor se nam ponovno javiš. Vedi, da nisi sama.
Prilagam še organizacije, na katere se lahko obrneš za brezplačno (anonimno) pomoč in svetovanje:
-Društvo SOS telefon za ženske in otroke – žrtve nasilja - tel. 080 - 11 - 55 ali drustvo-sos@drustvo-sos.si
-TOM telefon - tel. 116 – 111 ali tom@zpms.si
-Društvo za nenasilno komunikacijo - 01 – 43-44-822 ali info@drustvo-dnk.si
-Policija - 113
-socialne delavke in delavci v centrih za socialno delo.
Patricija Kramaršek, mag. psihologije