Zivjo
jst se res ne razumem s svojo psihologijo in ne vem kaj naj naredim pac res se ne pocutnim varno in res nimava odnosa ...
Uredništvo
Sara Špiljak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
najprej naj se ti zahvalim, da si se obrnil na našo Svetovalnico. Občutek imaš, da ti s psihologinjo ni uspelo ustvariti varnega ter zaupnega odnosa, in lahko si predstavljam, da ti to predstavlja stisko. Za kvalitetno delo je namreč stabilen odnos ključnega pomena.
Si psihologinji morda že poskusil omeniti, da nisi zadovoljen z odnosom, ki sta ga do zdaj razvila? Psihologinja je strokovnjakinja na svojem področju in če ji boš to omenil, bo skušala s tabo najti ustrezno rešitev, kako bi se v tem odnosu lahko počutil bolj varno in sproščeno.
Če se ti kljub temu zdi, da se ob tej psihologinji ne počutiš dobro in da si ne moreš predstavljati, da bi lahko z njo dosegel željene cilje, je vedno možnost tudi menjava psihologa. S tem ni nič narobe in je lahko povsem normalen del procesa dela na sebi - pogosto se zgodi, da posameznikom prvi izbran psiholog ne ustreza, saj ima vsak strokovnjak svoj način dela, zato lahko včasih nekoliko traja, da najdeš psihologa, ki ti bo ustrezal in ob katerem se boš počutil varno ter sproščeno. Najbolj pomembno je, da vztrajaš in ostaneš odprt. :)
Želim ti vse dobro,
Sara Špiljak, dipl. psihologinja (un)