Nekaj dni nazaj sem fantu, ki mi je zelo všeč priznala to, pred njim sem zmrznila a je on vedel kaj sem hotela povedati. Rekel mi je da si trenutno ne želi zveze ker se koncentrira na faks. Je tudi 5 let starejši in brat moje dobre prijateljice. Rekel je da se mu to trenutno ne zdi prav in da ce že, vsaj tako sem ga razumela jaz, bi bila ta čustva prisotna še čez leta bi mogoce lahko poskusila. Zanima me kaj naj zdaj naredim saj imam nekako slabo vest ker ga je prejšnja punca dolgo varala in na koncu ona zapustila. Zdi se mi da ima težave z zaupanjem in po mojem misli da so vse ženske enake a bi mu to rada dokazala narobe. Potrebujem nasvete saj se zelo slabo počutim...
la
lajf_gre_naprej
hja, fant je ranjen od prejšne zveze in se bo zdej zakopal u študij, pa tudi čustev do tebe ne goji, tako da POZABI NANJ IN POJDI NAPREJ S SVOJIM ŽIVLENJEM.
btw, kakšna slaba vest, zakaj? kar je imel s prejšno punco ni tvoja stvar
Uredništvo
Kiara Katarina Florjanič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Hvala, da si iskreno delila svojo izkušnjo. Če te prav razumem, je fant, ki ti je zelo všeč, izvedel, kako se počutiš, in ti povedal, da si trenutno ne želi zveze. Povsem razumljivo je, da se ob tem počutiš slabo.
Zavrnitev je pogosto boleča, še posebej takrat, ko nam je za nekoga res mar in ko vemo, da je bil v preteklosti prizadet. Pomembno pa je, da veš, da nimaš nobene odgovornosti za to, kar se mu je zgodilo v prejšnji zvezi, in da ti zaradi tega ni treba čutiti slabe vesti. Njegove izkušnje, rane in zaupanje so nekaj, s čimer se bo moral soočiti sam, ko bo za to pripravljen. Tvoja naloga ni, da mu karkoli dokazuješ ali zdraviš njegove bolečine.
Zelo lepo je, da imaš toliko empatije in da razmišljaš o njegovih občutkih, to pove veliko dobrega o tebi. Hkrati pa je pomembno, da ne pozabiš nase. Povedal ti je, da si trenutno ne želi zveze. To ni zavrnitev tebe kot osebe, ampak opis tega, kje je on trenutno v svojem življenju. Vem, da to boli, in povsem normalno je, da ti je ob tem težko.
Razlika v letih pomeni, da sta v precej različnih obdobjih. Pri teh letih se vsako leto zelo pozna v načinu razmišljanja, prioritetah in odgovornostih. Zato ti nežno predlagam, da se za zdaj osredotočiš nase, na ljudi svoje starosti, na stvari, ki te veselijo in na odnose, v katerih se počutiš varno in sprejeto.
Kar pa se tiče občutkov, ki jih doživljaš zdaj, verjemi, da ne bodo trajali večno. Tudi to, kar zdaj zelo boli, bo s časom postalo lažje. Dovoli si čutiti in bodi nežna do sebe.
Če bi mi želela še kaj povedati ali vprašati, sem tukaj zate.
Kiara Katarina Florjanič, dipl. psihologinja (UN)