imam prijateljico ki si piše iz mlojo simpatijo vem da nebi smela biti ljubosumna ali kaj takega vendar je to tudi moj bivši ki ga v resnici še nisem prebolela, na hodnikih si mežikata in vsak dan piseta ogromno. Mi lahko kdo svetuje kaj naj
• 32
321
če je tvoj bivši in hkrat (še vedno) tvoja simpatija, to pomen, da je on konc naredu med vama? pol ga lohk sam pozabš, zamot se z drugimi stvarmi
• an
anonimno1234
pravzaprav sem med nama jaz naredila konec vendar je biko to ze davno nazaj in to seveda obžalujem
• Uredništvo
Lara Tušek

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Praviš, da se tvoja prijateljica pogovarja s tvojo simpatijo, ki je hkrati tudi tvoj bivši fant. Predstavljam si, da ja ta situacija težka zate in nič ni narobe s tem, če čutiš ljubosumje, žalost ali zmedo, še posebej, če je ta fant še vedno tvoja simpatija.
Popolnoma normalno je, da še imaš vedno čustva do svojega bivšega fanta. Čustva niso nekaj, kar je potrebno skrivati, ampak jih je potrebno sprejeti. S fantom sta si bila prej zelo blizu, zato je opazovanje tvoje prijateljice z njim lahko težko. Spodbujam te, da razmisliš o tem, ali te boli, ker do njega še vedno čutiš nekaj globljega ali te bolj prizadene to, da je zdaj pozoren na nekoga drugega?
Predlagam ti, da razmisliš, kaj si želiš in kaj bi ti najbolj koristilo. Včasih je dobro, če naredimo korak nazaj iz situacij, na katere nimamo velikega vpliva, in se usmerimo vase. Če te njuno pisanje in druženje preveč obremenjuje, ni nič narobe, če se malo oddaljiš od celotne situacije. Če pa misliš, da bi ti pomagalo, se lahko iskreno pogovoriš s prijateljico in ji poveš, kako se počutiš in kako ta situacija vpliva nate. To ne pomeni, da mora ona prekiniti svoje stike z njim, ampak bo bolj razumela, kako se počutiš, in bo bolj uvidevna do tebe in tvojih čustev v svojem vedenju.
Poskusi poskrbeti zase in se zamotiti z aktivnostmi, ki te veselijo. Mogoče je to druženje prijatelji, sprehodi v naravi, branje knjig ali drugi hobiji, ki te veselijo.
Čeprav se ti morda zdaj zdi, da si naredila napako, ko sta se razšla, poskusi zaupati odločitvi, ki si jo sprejela takrat. Sčasoma boš našla osebo, ob kateri se boš počutila ljubljeno, spoštovano in varno.
Upam, da sem ti s svojim odgovorom kakorkoli pomagala, če pa imaš še kakšno vprašanje, se vedno lahko obrneš name.
Srečno!
Lepo bodi
Lara Tušek, mag. psihologinja