Spoznal sm 15 letnega fanta s katerim sma si dopisovala 10 dni nato se je odločil povedati staršem da je gej in da bi rad šel z mano ven njegovi starši so odreagirali grozno že 7 dni se ne pogovarja z njimi in z mano tudi ne saj je blokiral mojo telefonsko in me mjutal na snap chatu nemorem vsec stopiti v stik z njim in me zelo skrbi zanj kaj naj naredim?
• Uredništvo
Sara Špiljak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen!
Zahvaljujem se ti, da si se obrnil na našo Svetovalnico. Iz tvojega zapisa lahko razberem, da trenutno doživljaš hudo stisko, ker ne moreš stopiti v kontakt s fantom, ki ti je všeč, hkrati pa te skrbi zanj, ker veš, da je trenutno tudi sprt s svojimi starši.
Razumem, da te zanj skrbi, in to je povsem normalno, vendar pa si v tem trenutku omejen, ker s fantom nimaš neposrednega stika. Odločitev, da začasno prekine stike, je verjetno povezana s stisko, ki jo doživlja zaradi prepira s starši in s procesom sprejemanja samega sebe, skozi katerega trenutno gre.
Svetujem ti, da v prvi vrsti poskrbiš zase in za svoje dobro počutje. Situacije, v katerih se počutimo nemočne, so lahko izjemno stresne. Poskusi se osredotočiti na svojo čustveno stabilnost in poskrbeti zase, da boš lahko ostal odprt za podporo, ko bo to mogoče. Hkrati mu pusti prostor in čas, da se sooči s svojo družinsko situacijo in svojimi občutki. Morda se bo če nekaj časa počutil dovolj varno, da ponovno vzpostavi stik s tabo. Ko boš imel priložnost za to, mu lahko sporočiš, da si tu zanj in da ga razumeš ter podpiraš.
Hkrati ti predlagam, da se obrneš na katero od organizacij, ki mladim pomagajo s težavami glede sprejemanja lastne spolne usmerjenosti. Če misliš, da bi mu koristila dodatna podpora, lahko poiščeš več informacij na spletni strani Legebitra.
Soočanje s starši, ki niso sprejemljivi do spolne usmerjenosti svojih otrok, je gotovo lahko stresno, zato je najbolj pomembno, da mu daš dovolj prostora in časa, da situacijo predela sam in mu hkrati nudiš oporo, ko bo na to sam pripravljen.
Želim ti vse dobro,
Sara Špiljak, dipl. psihologinja (un)