Pozdravljeni!
v glasbeni solo godim ze 4 leta, zadnja dva pa mi je moje povprecje slo strmo navzdol. Moj starejsi brat me je ta ponedeljek peljal, da si pogledam kako je na ju-jitsu. Tam mi je bilo dokaj vsec. Zanima me, sli naj grwm na ju-jitsu, ali naj ostanem v glasbeni soli?
(danes sem nauk o glasbi pisala 2)
lp, -noone- -
Id
Idkwhyk
Tut js sm mela podobn problem in sm ostala v glasbeni do konca, kar je bla zlo slaba odlociteu, ker nism vec uzivala v tem in mi je namest neke sprostitve predstauljal samo delo in muko. Ce bi lah sla nazaj bi nehala hodt v glasbeno takoj ko sm zgubila motivacijo. Ce ti je neki druzga usec probi to. Bolse probat kokr da ti je pol zau.
Ay
Ayhahsbsbmsk
Js sm skorej nehala hodt v glasbeno šolo po četrtem razredu. Letos zaključujem šestega, ne bom šla sicer v sedmega. Ni mi žal ker nisem odnehala, ker zdej igram svoj inštrument že dovolj dobro da se lahko sama učim kar se hočem. Glasbeno šolo sem potem nehala jemati tako resno in je bilo kar zabavno.
Uredništvo
Doroteja Vodopivec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Kot so ti že napisali ostali, se pridružujem. Dodatne aktivnosti obiskujete z namenom, da se zabavate in da se zraven še nekaj naučite, kar vam je zanimivo.
Ne oziraj se toliko na ocene. Ocene so zato, ker morajo biti. Pomembno je ali se ti tam zabavaš in imaš fajn ali ti je muka.
Če ti je vredu in se zabavaš, potem ostani. Če pa ti ni, potem pa izberi kakšno drugo aktivnost. Nismo vsi za vse. Nekaterim je nekaj bolj všeč, drugim pa morda ne.
Odloči se za to v čem uživaš. Nikakor pa ne smejo biti slabše ocene tvoj razlog za to, da ne uživaš.
Lep pozdrav,
Doroteja Vodopivec, mag. psihologije