U časih me je strah karkoli reči da ne bo Narobe moja starša sta ločeno od kar sem bila 4 leta moja naj boljša prjatlca se je preselila daleč stran in se ne vidika pogosto in prijateljica mi je rekla da sem teška
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena!
Hvala, da si se obrnila na našo spletno svetovalnico. Če prav razumem, ti je trenutno težko, ker se počutiš, prestrašeno, ko moraš kaj povedati, da ne bi bilo kaj narobe. Se počutiš osamljeno in da ti primanjkuje podpore?
Razumem, da ti mora biti hudo, ker imaš ločena starša in si z najboljšo prijateljico nista več tako blizu. Verjamem, da so to ljudje, ki so v tvojem življenju zelo pomembni in bi si želela njihove bližine in občutka, da jim lahko zaupaš in oni lahko zaupajo tebi.
Pomembno je, da se počutiš varno in sprejeto, ko izražaš svoje misli in občutke. Nikakor ni nič narobe s tem, da si iskrena in da poveš, kaj čutiš. Vsi se kdaj tudi zmotimo, in to je del tega, kako se učimo in rastemo. Morda bi bilo koristno, če začneš vaditi, kako je povedati svoje mnenje ... kako je govoriti o sebi. Začni s tistimi, ki so ti najbližje in jim zaupaj svoje misli. Če je to tvoja najboljša prijateljica, lahko tudi poiščeš nove načine za ohranjanje stika z njo, npr. s pisanjem pisem ali video klici.
Če prav razumem, te je prizadelo tudi to, da ti je prijateljica rekla, da si težka. To je lahko boleče slišati, a ne dovoli, da ti tovrstne besede jemljejo samozavest. Morda bi ti bilo boljše, če bi se s to prijateljico pogovorila o tem, kako se počutiš, in poskušala razumeti, zakaj ti je to rekla. Jo lahko vprašaš, naj ti pove, zakaj meni, da si 'težka'? Možno je tudi, da sta se narobe razumeli. Vsekakor lahko pogovor o občutkih in nesporazumih v prijateljstvu pripomore k boljšemu razumevanju med vama.
Upam, da ti bo moj odgovor v pomoč.
Lepo bodi,
Urška Ruter, dipl. psih. (UN)