Torej jaz imam problem. Ko sem bila majhna sem rada hodila v glasbeno šolo ampak z sčasoma sem izgubila veselje. Prijatelji so odšli in bilo je težko. Staršem sem že velikokrat povedala da nimam več veselja v glasbeno šolo ampak me preslišijo. In ker imam več kot 10 ur glasbene šole na teden nimam veliko časa za učenje in moje ocene v šoli se slabšajo. Seveda staršem ne povem glede svojih ocen ker bi me samo kregali ampak Neven kaj storiti z glasbeno šolo. Tam se počutim ujeto in nimam veselja vanjo. Ali mi lahko pomagate??
Lo
Lovegrows
Hejla!
Vem kako se počutiš. Jaz sicer zelo rada hodim v glasbeno šolo, ampak ti lahko svetujem. Pred nekaj meseci se je meni zgodila enaka zgodba. Ni se mi dalo hoditi v glasbeno šolo, ocene so bile slabše itd. Sploh nisem imela časa za šolo in učenje. Če ti glasbena šola res ni všeč, to povej svojim staršem in se z njimi pogovori( pri meni je delovalo) Koliko razredov pa še imaš do konca glasbene šole ?
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Paty, pozdravljena!
Sprašuješ, kaj narediti z glasbeno šolo. Včasih si jo imela zelo rada, zdaj pa nimaš več veselja zanjo.
Koliko let pa si obiskovala glasbeno šolo? Kaj ti je odveč - obiskovanje teorije, vaje inštrumenta ali vadba doma? Ujetost pomeni, da se ne počutiš, da je to tvoja izbira, želja? Zakaj ti je bil ta inštrument posebej všeč, kako si ga izbrala, kdo ga je izbral?
Res je. Ko začnemo z neko aktivnostjo, nas verjetno ta veseli, zanima.., sicer se je ne bi lotili. Verjetno si vložila veliko truda, vaje, da si se naučila igranja inštrumenta, veliko vaj je bilo potrebno. Dokler te je zanimalo, veselilo, ti ni bilo težko, predvidevam.
Sprašujem se, ali je težava, ker ti, ob obilo učenja, jemlje veliko časa in nimaš več veliko prostega časa, ali skoraj nič? Ali je težava v tem, da v glasbeni šoli ni več tistih prijateljev, s katerimi si se srečevala v glasbeni šoli? Morda se sedanji prijatelji ukvarjajo s čim drugim?
Kako si poskusila to omeniti staršem? Meniš, da tega ne bi sprejeli? Kakšne razloge pa bi starši navedli, zakaj moraš obiskovati glasbeno šolo? Kakšni so tvoji razlogi, da je več ne bi obiskovala?
Bojim se, da je soočanje z različnimi mnenji (tebe in staršev) potrebno pri odločitvi, kako naprej. Predvidevam, da si tako ti, kot starši želite biti odkriti drug do drugega. Postaviti se in izraziti svoje mnenje je vsekakor tvoja pravica. Pravica tebe in staršev pa je tudi, da vsak lahko odkrito izrazi svoje mnenje, odločitve pa so lahko skupne ali posamezne.
Ne vem, ali ti bodo moja razmišljanja v pomoč. Kot vidiš, se tudi meni poraja predvsem veliko vprašanj.
Lep pozdrav,
Irena Toš Koren, univ. dipl. psihologinja