Vse se je začelo lansko leto ko mi je začel pisat en fant ki je bil zaljubljen vame ampak jaz ne v njega in vedno sem ga zavrnila. On me je dal za njegovo ozadje na telefonu in celemu razredu je začel govorit da sva skupaj ampak to use je bilo laž. Potem sva oba padla letnik samo da jaz na gimnaziji on pa na mehatronikih in ker sva se umes skregala je on zdaj začel govorit laži o meni in to celi šoli. Večina mi ne verjame in zato mi je zdaj ne prijetno hodit v šolo.
Uredništvo
Mojca Lapi

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Glede na to, da ta fant drugim širi laži o tebi, gre za nadlegovanje, kar je kaznivo dejanje in bi bilo že za prijavo na policijo. Svetujem ti, da se obrneš na razredničarko, šolsko svetovalno službo ali pa na katerega izmed profesorjev, komur lahko zaupaš in poveš, kakšna je situacija ter prosiš, da zadevo uredijo. Če si dovolj močna, pa mu lahko tudi sama poveš, da to, kar počne, je nadlegovanje in da ga boš prijavila na policijo, če ne odneha s tem.
V vsakem primeru si poišči podporo, se pogovori s starši ali katerim drugim odraslim ali pa vsaj s kakšno prijateljico. Takšne stvari je potrebno vzeti resno, verjetno se sicer fant ne zaveda, kaj počne in kaj to pomeni, vendar se ga mora ustaviti, da ne preide v kaj hujšega in predvsem, da imaš ti svoj mir, ki je zdaj zaradi njega ogrožen.
Če imaš še kakšno dilemo ali vprašanje, pogumno napiši.
Želim ti veliko moči.
Mojca Lapi, mag. prof. pedagogike