Zdravo,
Zdi se mi da morem svoje stanje zaupati tukaj, saj se bojim da mi je par zadev ušlo izpod nadzora. Skratka sem 17 letno dekle. Nedolžnost sem izgubila pred 8 Meseci. Pravzaprav si takrat tega nisem želela. Priznam da sem se bala tega in sem si že skoraj obljubila, da tega nebom storila pred 18 letom. Ampak v življenju je pač tako, da ne gre vse po planih in tudi meni ni uspelo. Po tisti noči na morju sem bila prepričana, da se seksa nebom nikoli več pretaknila. A seveda ni bilo tako. Že po enem mescu sem z enim fantom po doživela občutke seksa. Kamalu potem še s 3.,4.,5... Zdaj sem na številki 7. V 8 mesecih pri svojih 17 letih, sem že stestirala 7 fantov.  Aja pa da še poudarim ne govorimo o seksu z sovrstniki, ampak fanti starimi od 20-40.A je to normalno? Jaz mislim da ne. In ta štvelika sem prepričana, da bo še naprej rastla. Želim se ustavit pa nevem kako. Enostavno sploh nemorem bit z enim. Ko se naveličam prvega grem na drugega. Sploh nevem kaj mi je. Vedno sem bila poštena in mirna. Zdaj pa sem vse prej kod to. Kod pa sem umenila najhuje je, da gre za zelo starejše fante od mene same. Pač noro je postalo, saj sem se nazadnje spravla na moškega skor 40 z otrokom. Vem sliši koda sem totalno zmešana. Z sovrstniki pa niti ne pomislim na seks. Če bi šla na kakšnega 17 letnika bi se pomoje počutila kod da spim z otrokom. Nevem preveč otročji so zame. Starejši pa v meni vidijo Afrodito in goročo, samozavestno žensko, ki jo nič ne ustavi. Večkrat jih pustim brez besed. Slišim tudi komentarje kako je biti nemogoče tako mlad in hkrati tako dober v postelji in kako nehote ostajam v mjihovih glavah še dolgo po dogodku. Meni pa je to všeč, saj se res počutim ženska. Starejši pa pokajo od modrosti in izkušenj. Kod alfa in omega, kod mars in venera. Tu se vidi prava moškost... Čeprav uživam v seksu bi se pa rada umirila in poiskala enega resnega pa čao. Brez teh divjih skokov kod jih izvajam zdaj. Ker me res skrbi kam to vodi. Torej a lahko dobim kak nasvet, haval že v naprej za odgovor.
Stella
• Bo
Bond007
Če se boš kar naprej in brez zadržkov predajala takim avanturam, ti bo lahko kmalu žal; že zdaj pišeš, da imaš resne pomisleke glede vsega skupaj. Po drugi strani, v nekaterih delih sveta (zelo blizu) se dekleta s takimi nagnjenji uspešno znajdejo v poklicu prostitucije, snemanju odraslih filmov in podobno. Ali je tako življenje vredno zavidanja, si mora odgovoriti vsak sam, saj ima vsako dekle svojo zgodbo in zgodovino.
Ker se nahajava v majhni državi z zelo omejenim številom "strank", kjer se skoraj vsi med seboj poznajo in kjer se mediji namesto s pomembnimi perečimi zadevami raje ukvarjajo s tračem (=vsakdanje neumnosti), ti dajem v razmislek nekaj potencialnih težav, ki te lahko čakajo za naslednjim vogalom:
- v ožji družbi in širši javnosti si označena kot "lahka ženska", najlepše rečeno
- tako zavist s strani drugih žensk, kot tudi istočasno zaničevanje
- izobčenje iz družbe, izguba prijateljic/prijateljev
- izkoriščanje moških (zdaj bodo udarili po meni, saj si za njih najbolj iskana sanjska ženska), ki te bodo poskušali izkoristiti in nadzorovati
- lahko celo zaideš v kriminalno združbo trgovine s spolnimi uslugami, kjer te bodo "držali pod kontrolo" s pomočjo drog
- najlepše za konec: spolno prenosljive bolezni ti stoprocentno ne uidejo (obvezno se izčrpno pozanimaj o vsem v zvezi s HPV virusom, sifilisom, klamidiji, hiv)
In kje, ob vsem naštetem, je tvoje srečno življenje z upanjem na resno, kvalitetno zvezo, z možnostjo družine, otrok, zdrave prihodnosti? Dobro se zamisli, premisli, razčisti kje si želiš biti čez 10-20-30 let (kolikor plodnega obdobja ti je narava naklonila), privoščim ti lepše življenje. Vsekakor ti lahko pri tem pomaga tudi nekaj psihoterapije in podpore! Good luck.
• Uredništvo
Maruša Bertoncelj

Odgovor svetovalke:
Draga Stella.
Znašla si se v dilemi, ki res ni hvaležna - po eni strani te novo odkriti svet spolnosti nadvse mika, po drugi strani pa želiš nazaj k svojim vrednotam. Težko loviš ravnovesje med dvema tako močnima, a nasprotnima si silama. Sprašuješ se, kaj je prav: kako biti zvesta sebi, ko ta "sebi" ne ve zares, kaj bi raje.
Spolnost je sploh zakomplicirana zadeva. Tako skrivnostna in prijetna, a hkrati nas naredi tako zelo ranljive. In kakor je po eni strani ranljivost lahko priložnost za čudovite nove izkušnje, po drugi strani z njo lahko ogromno tvegamo ...
Iz tvojega zapisa razberem, da se tega dobro zavedaš. Zato te vabim, da se vrneva na tisto, kar si zapisala na začetku: praviš, da si želela čakati s spolnostjo do 18. leta. Ne mislim, da je kaj posebej magičnega v tej številki, ampak zanima me predvsem, katera vrednota je bila v ozadju tega, da si želela čakati?
Sama verjamem, da so prav vrednote tiste, ki nam na dolgi rok najbolj zagotavljajo, da bomo živeli čim bolj tako, kot želimo. Telo je žal tako narejeno, da pod vplivom različnih kemičnih procesov lahko v hipu spremeni smer hotenja. In če ne želimo biti "sužnji" hipnih potreb, moramo vložiti kar nekaj truda v to, da natreniramo "možgansko mišico", ki pomaga nadzorovati tovrstne impulze. Ta "mišica" je čelni lobanjski reženj, ki se pri čoveku razvija najmanj do 25. leta in prav zato je v adolescenci še posebej težko vzdrževati stabilnost volje in čustev.
Hočem reči, da s teboj ni nič narobe. Vse, kar se ti dogaja, je normalen del razvoja. Si pa zaradi tega postala bolj dovzetna oz. ranljiva, da to kdo zlorabi. Odrasel moški je lahko hitro "za stvar", če ima pred seboj voljno mladenko, in seveda ji bo rekel vse, kar je potrebno, da bo ta ostala voljna. Kot vidiš, tisti čelni reženj pri spolnosti velikokrat zataji tudi pri odraslih. Celo tako, da so pripravljeni tvegati svoj zakon in družinsko življenje.
Razumem, da ti prijajo starejši moški, ker vzbujajo vtis zrelosti, stabilnosti in izkušenosti. "Pod pokrovom" pa odrasli moški, ki se podajajo v spolnost z mladoletnimi ali veliko mlajšimi osebami, definitivno niso ne zreli ne stabilni. In če res iščeš nekoga, s katerim bi rada zgradila varen, stalen in kvaliteten partnerski odnos, se lahko kar zaneseš na to, da imajo (pri tvojih letih) občutno starejši moški, recimo več kot 5 let starejši, v glavi predvsem eno stvar. In to skoraj zagotovo ni varen in kvaliteten partnerski odnos.
Če se vrneva spet k vrednotam: Kaj ti je v življenju največ pomembno? Kaj najbolj ceniš pri ljudeh? Kako želiš, da te drugi tretirajo? Kako želiš druge tretirati ti? Česa si želiš več videti v svetu? Če si poskušaš odgovoriti na ta vprašanja, boš gotovo kaj hitro prišla do dobre odločitve zase. In to ti bo pomagalo, da boš tudi v vseh prihodnjih odnosih z moškimi znala zaščititi svojo vrednost kot celovite osebe - ne zgolj kot punce, ki je "dobra v postelji".
Pošiljam ti objem.
Maruša Bertoncelj, univ. dipl. socialna pedagoginja