Zivijo. Letos sem sla na sprejemne izpite za dramsko igro na AGRFT in nisem bila sprejeta. Pocutim se, kot da vsem okoli mene, se najbolj pa moji sestri, uspeva, meni pa nikdar nic ne uspe. Preselila sem se v Ljubljano, kjer zdaj studiram; spoznala sem ze nekaj novih ljudi, a se vedno vsi bolj razumejo z drugimi, kot pa z mano. Ne morem se sprostiti, vedno moram biti nekdo drug, da ugajam ostalim. Zelim si biti igralka, pa hkrati dvomim vase. Kaksne dni je ze to, da bi sla ven, prehuda obremenitev zame in pocutim se utesnjeno in brez izhoda... kaj naj naredim?
Uredništvo
Helena Maher Resinovič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
To, da nisi uspela na sprejemnih za dramsko igro, naj ne bo razlog za vsesplošni občutek neuspešnosti. Sama veš, kako močna selekcija je na tem programu, mest je zelo malo, konkurenca pa velika. Veliko uveljavljenih igralcev ni opravilo preizkusa v prvo; vztrajnost je tukaj zelo pomembna. To, da letos nisi uspela, še ne pomeni, da nisi dovolj dobra; kdo ve, kakšen profil igralcev so letos iskali ...
Ko opisuješ svoje počutje, opažam, da si negotova in tesnobna; da nimaš resničnega stika sama s seboj, posledično pa tudi z drugimi ne. Upam, da se ukvarjaš s kakšnim hobijem, da greš kdaj v naravo in da dovolj spiš in zdravo ješ. To so temelji dobrega počutja - razmisli, kako deluješ na teh področjih. Verjamem, da lahko še kaj izboljšaš. Ne zadaj si preveč, zastavi si obvladljive cilje, potem pa naprej.
Če se doživljanje sebe in tvoje razpoloženje ne bosta izboljšala, si poišči psihološko pomoč. Dobro ti bo delo, če te bo nekdo poslušal, jemal resno in skupaj s tabo razmišljal, kaj še lahko narediš, spremeniš. Bodi potrpežljiva, ti procesu potrebujejo svoj čas. Hkrati pa čim pogosteje pomisli tudi na svoja močna področja, na to, kar ti je uspelo, četudi je bil to samo prijazen pozdrav sosedi.
Napredek gotovo lahko narediš, verjemi vase!
Lepo te pozdravljam,
mag. Helena Maher Resinovič, univ. dipl. psihologinja