Res ne razumem kaj je narobe z mojimi vrstniki. Večina mojih prijateljev sploh nemara iti nikoli ven. osebno sem zelo družabna oseba, ko me spoznaš. Rada hodim ven, pa tudi če le na kratek sprehod. Nobena od mojih prijateljic ni taka. Ene komaj spraviš iz hiše, druge pa bi le žurale, ali pa gredo ven le na čik. Zanima me če je imel kdo kakšno podobno izkušnjo,ali pa kaj narediti.
• Ko
Kora
Nisem strokovnjakinja,ampak morda imajo socialno anksioznost ali pa depresijo.Morda so pa enostavno nesocialen osebe.
• Uredništvo
Amadeja Jurič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Žal se včasih res zdi, kot da se mladi vse manj družijo v živo in vse bolj in raje preko ekranov. Sama praviš, da tudi pri svojih prijateljih opažaš podobno in če te razumem pravilno, bi si ti vseeno želela več sproščenega druženja s prijatelji v živo. Nisem pa povsem prepričana, kako si predstavljaš to druženje. Se prijateljice sploh nočejo družiti ali druženja samo ne izgledajo tako, kot bi si želela ti?
Sprašuješ se, kaj lahko pri tem storiš ti? Kot prvo ti svetujem, da svoje prijateljice povprašaš, čemu ne rade hodijo ven. Morda jih boš potem bolje razumela. Lahko jim izraziš svoje želje in skupaj sprejmete kak kompromis oziroma združite vaše želje glede druženj.
Dobra ideja se mi zdi tudi, da morda razširiš svoj krog prijateljev in poskušaš spoznati nove ljudi, ki radi počnejo iste stvari kot ti. To lahko dosežeš tako, da se vključiš v kak krožek v sklopu šole, ki te zanima ali pa se pridružiš kakemu klubu ali aktivnosti izven šole, kjer lahko spoznaš ljudi s podobnimi interesi.
Nič ni narobe tudi, če te sprehode izkoristiš kot čas zase.
Uživaj!
Amadeja Jurič, mag. psihologije