zivjo. imam tezave in to cutim pa ne vem kaj je. od kar sva se z najbolso prijatlco skregale mam obcutek da so vsi proti meni.  ze nekaj casa sem zelo zalostna, ko pridem iz sole se vedno vrzem na postlo in jokam... poizkusila sem to resiti z telefonom in sem si ga odklepala ko nebi smela. ampak so starsi to ugotovili in zdaj mam prepoved. vsi sosolci mi govorijo da sem cudna in take stvari... pocutim se zelo osamljeno, tezje se skoncentriram in vcasih kr hocem umret. rada bi se z nekom pogovorila ampak ne vem kako to povedat starsem. itak pa mam obcutek da mi noben ne zaupa. mi lahko pomagas ugotoviti kaj je narobe z mano?
• Uredništvo
Patrik Senica

Odgovor svetovalca:
Zdravo!
Po prepiru s prijateljico se ti zdi, da so se tudi drugi sošolci obrnili proti tebi, ob čemer se počutiš žalostno, osamljeno, včasih pa se pojavijo tudi misli o smrti. Vidim, da ti je res zelo hudo, zato sem vesel da si zbrala pogum in nam pisala.
Praviš, da se ti zdi, da so se vsi obrnili proti tebi - pa je mogoče ostal kdo, za katerega tega občutka nimaš - kakšna sošolka ali sošolec ali pa učenec iz drugega razreda? Mogoče tudi kakšen prijatelj/prijateljica, ki ne hodi na isto šolo kot ti? To te sprašujem, kajti ravno oni so lahko vir opore, na katerega se lahko obrneš, ko ti je hudo. Če se ti zdi, da ni nikogar takšnega, so tudi starši lahko zelo dobri sogovorniki - seveda v primeru, da je tudi tebi to sprejemljivo.
Glede na to, da se vir tvoje težave nahaja v šoli pa bi ti v največji meri priporočal, da greš tudi do šolske psihologinje ali svetovalne delavke, kajti tam so zato, da ti v primeru situacije kot je tvoja, pomagajo. Brez strahu in sramu jim lahko zaupaš. Tam ti lahko pomagajo tudi z reševanjem spora med tabo in tvojo sošolko, kar lahko pripomore k boljšim odnosom v razredu in posledično tudi pomaga pri reševanju tvoje stiske.
Navedel sem ti nekaj virov podpore v tvojem okolju, saj si želiš nekoga, s katerim bi se pogovorila. Obstajajo pa tudi strokovnjaki, ki so ti na voljo zastonj preko telefona in klepeta! Predlagal bi ti TOM Telefon, kamor lahko pokličeš na brezplačno telefonsko številko (116 111) ali pa na povezavi stopiš v kontakt s strokovnjakom preko klepeta, če ti to bolj ustreza. Z veseljem ti sporočam, da imamo tudi tukaj na portalu #Tosemjaz na voljo klepet s psihologom v živo - kdaj bo na voljo lahko preveriš tukajle.
Veseli me, da si ob svoji stiski zbrala pogum in imaš motivacijo, da si najdeš pomoč - s tem si pokazala, da si močna in da si pripravljena težavo rešiti. Pri pogovoru s strokovnjaki na spletu pa tudi s svetovalno službo na šoli bodi iskrena - lahko jim poveš vse kar si zaupala nam, kajti tako ti bodo najbolje svetovali. Želim ti vso srečo!
Patrik Senica, mag. psihologije