Zivjo!
Sem punca ki ima zelo velike probleme s koncentracijo, veliko stvari pozabim, zatika se mi kdaj ko govorim, in nikoli ne morem stati pri miru za nekaj casa in se zelo hitro zamotim z nekaj drugim kot pa na primer da bi se učila. Vem da sem na internetu za adhd slišala in vsi te videi ki opisujejo simptone adhdja se meni zelo dobro ujemajo. Ne govorim zdaj da imam adhd ampak zelim izvedeti več o tem ker tudi nisem nikoli sla na pregled ce imam adhd in nevem kaj se sploh z menoj dogaja.
Hvala ce mi bo nekdo odgovoril :)
Uredništvo
Doroteja Vodopivec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
ADHD je motnja pomanjkanja pozornosti s hiperaktivnostjo. Veliko lahko o tem prebereš tudi na spletu. Za točno diagnozo, pa potrebuješ testiranje pri usposobljenem psihologu ali pedopsihiatru.
Žal se lahko nekateri simptomi ADHD skladajo tudi s tvojim vedenjem, vendar to ni nujno pokazatelj te motnje. Kar opisuješ je lahko posledica tudi pomanjkanja motivacije ali sprememb v telesu. Nikakor ne moreva teh simptomov pripisati neki motnji, brez bolj potrobnega pregleda pri specialistu.
Se pa lahko poslužuješ različnih tehnik, ki jih uporabljajo tudi otroci, ki imajo diagnosticiran ADHD. Škodilo ti zagotovo ne bo, lahko pa ti pomaga.
Doroteja Vodopivec, mag. psihologije
de
delulu
meni se tudi zdi da imam adhd in sem povedala mami da se pri pouku ne morem umiriti in fokusirati... seveda je ona rekla da je kriv telefon! zato če želiš, najprej za nekaj dni ne bodi veliko na ekranih in potem to povej staršem!