Ves cas se mi zdi, da sem zadaj, kot da bi morala poceti nekaj, a nevem kaj.
Vem, da ni zdravo ce se primerjas, ampak tudi ce se trudim, da se ne, imam vseeno obcutek, da se mi ne dogaja dovolj.
Moja najboljsa prijateljica studira v tujini, veliko se druzi, spoznala je ze veliko ljudi, ze v srednji soli se je odselila na drug konec sveta. Pocne veliko stvari, potuje z vlakom v znana mesta, gre na obisk k prijateljem iz drugih drzav....
Jaz pa sem izbrala lazji faks, ker sem hotela vec casa za druge stvari, morda svoje hobije spremenila v kaj vec. Ampak zdaj sem ugotovila, da ni tako enostavno in da se velikokrat odlocim za lazjo pot in morda zato trpim, ker se ne pocutim dovolj dobro...
S prijateljico sva se ze pogovarjali o tem in povedala mi je kako v resnici ni tako glamurozno kot se zdi in da tudi ona meni zavida kaksne stvari. Ampak vseeno se pocutim, kot da zamujam, sem zadaj in se mi ne dogaja dovolj. Nisem se imela fanta, ne zuram, ker mi ni do tega in se raje gibam, naspim in jem zdravo. Hkrati pa se mi zdi da s tem zapravljam svoja "najlepsa leta".
Veliko razmisljam o tem in se trudim da bi pocela vec, ampak ni tako enostavno... Plani se velikokrat podrejo in hitro zmanjka idej.
Hvala
Uredništvo
Patrik Senica

Odgovor svetovalca:
Zdravo!
Verjemi mi, da v svojem razmišljanju in skrbeh nisi sama - gre za proces, skozi katerega gre ogromno mladih, ko so toliko stari kot si ti. Kdo sem, kaj si želim, a hodim po pravi poti, a zamujam, a sem prehiter, itd. itd.
Naj te pomirim - nisi stara še niti 20, vse je še pred tabo. Vsaka pot, na katero si se odpravila do zdaj, lahko še spremeni smer, in to je čisto ok. Prijateljica ti je lepo povedala in to tudi drži - vsak gre neko svojo pot in ko opazujemo druge, kaj vse so že dosegli, mi pa ne, moramo vedeti, da vidimo le dele teh oseb. Vsak pa ima neko področje, kjer pa tudi na videz popolni še malce šepajo. Vsi imamo tudi različne predispozicije, različne štartne točke, različne prioritete in navade - zato je pot vsakogar malce drugačna. Ja, nekateri se prej najdejo, drugi kasneje, ampak nekateri imajo več priložnosti za preizkušanje stvari kot drugi, življenje ni vedno fer, ampak pomembno je, da spremljamo svoj napredek.
En psiholog je nekoč rekel: Primerjaj se s tem, kje si bil ti včeraj, ne pa s tem, kjer je nekdo drug danes. Upam, da sem razumljivo prevedel :)
P.S. Lahko ti zaupam, da sem sam šel na fakulteto šele 2 leti po zaključku srednje šole, ker enostavno nisem vedel, kaj bi počel. V redu je, če nekaj mladih let porabimo za razmišljanje in iskanje sebe. Vsaka taka zadeva nam da veliko in šele kasneje spoznamo, da sploh ni bil konec sveta oz. včasih ugotovimo, da se je moralo zgoditi točno tako kot se je :)
Srečno!
Patrik Senica, mag. psihologije