Pozdravljeni,
Jaz sem čisto paničen kaj se bo zgodilo če punca zavrne moje vprašanje 》ALI BI PLESALA NASLEDNJE LETO Z MANO NA VALETI?《
Predvidevam da če me zavrne ne bom nikoli več zbral poguma in koga drugega vprašal. ???? ????
Verjetno sploh po tem nebi več hotel plesati na valeti! ????
Ne vem kaj naj! ????
is
isabel
ojj
jasno mi je kk se pocuts ampak vedi da ne bos crknu zarad tega. ni nujno da bo rekla ne, boljs je da sam vprasas pa bo kr bo. ce se pa res izpolni to da te zavrne, pa glede na to da mas se eno leto do takrat mas se fuuuul casa da najdes kako drugo. pc sam shoot your shot pa ne sekiri se prevec. srecno, upam da ti rata.
isabel
Uredništvo
Nika Verbič

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljen!
Pišeš, da te v stres spravlja misel, da bi punca, s katero želiš plesati na valeti, zavrnila tvoje povabilo. S svojim odgovorom ti bom skušala pomagati po svojih najboljših močeh, naj pa te že na začetku pomirim, da se veliko mladostnikov znajde v podobni situaciji/dilemi, tako da vedi, da nisi sam v tem.
Povsem razumljivo je, da te je strah zavrnitve – vsakemu je v podobni situaciji neprijetno, sploh v primeru, ko res ne moremo vedeti, kako se bodo stvari odvile. A ne pozabi na to, da, če ne poskusimo, ne bomo nikoli vedeli, kako bi se stvari lahko odvile. Možnosti v tvojem primeru je torej lahko več: punca lahko sprejme povabilo; ga zavrne; reče, da o tem še ni razmišljala; da trenutno še ne ve ali pa reče, da je že zmenjena…ne glede na to, kaj bo odgovorila, pa boš ti pri sebi lahko naredil »zaključek«, v smislu, da boš prejel odgovor. V nasprotnem primeru bodo tvoji možgani ves čas razmišljali in se vrteli v krogu – »Kaj bi se zgodilo, če bi jo vprašal?«. V tem primeru boš svojim možganom dal res težko nalogo, saj bodo skušali narediti zaključek brez dejanske informacije.
Torej, če pogledava oz. se vprašava, kaj je lahko najhujše, kar se lahko zgodi? Najverjetneje to, da bi z njene strani prejel odgovor NE – ampak kaj to pove o tebi? Prav nič! Kljub morebitni zavrnitvi boš še vedno dobra in vredna oseba. Prav tako (če bo prišlo do tega) ne boš prva in zadnja oseba, ki je bila zavrnjena. Razlogov za zavrnitev je namreč lahko več in morda sploh niso v povezavi s tabo. Tako boš vsaj vedel, da je oseba že zasedena oz. ima neke svoje razloge, zakaj ne želi plesati s tabo, ampak to je njena stvar – to nima nič opraviti s tabo. Ljudje smo namreč različni in imamo drugačne preference.
Je pa tako, da imaš še nekaj časa, tako da lahko z vprašanjem še malenkost počakaš, ali pa se odločiš, da to narediš zdaj – karkoli se boš odločil, bo OK!:) Lahko tudi pomisliš, katere izmed punc bi potencialno še lahko vprašal in v primeru, če te prva izbira »zavrne«, povabiš druge. Vem, da ti bo (v primeru zavrnitve) neprijetno, ampak to bi bilo vsakemu! Nekoč sem slišala misel, da se ne smemo ustaviti pri prvi »rampi«, ki jo srečamo. Tako da, če se nam neka vrata zaprejo (npr. ta punca ne bo želela plesati s tabo), se bodo odprla druga, morda celo še boljša! Tudi, če vama s to punco ne bo namenjeno, da bi plesala skupaj, nikoli ne veš, morda bo z eno drugo še boljše/bolj zabavno – a tega sicer žal ne moremo vedeti.
Torej ne glede na to, kako se boš odločil, ne bo konec sveta. V vsakem primeru daj glavo gor in bodi ponosen nase, saj se veliko fantov, ravno zaradi tega strahu pred zavrnitvijo, sploh ne odloči za udejstvovanje na valeti. A žal (morda tudi na srečo?) je fantov ponavadi manj, tako da mislim, da vas bodo punce kar potrebovale:).
Če povzamem zapisano – moje mnenje je, da kljub neprijetnosti in negotovosti poskusiš, saj nimaš absolutno NIČ za izgubiti. Najhujše, kar se lahko zgodi je to, da reče »ne«, a kljub temu ne bo konec sveta, ravno nasprotno, katerikoli odgovor bo olajšal ruminiranje/premlevanje tvojih možganov in bodo lažje naredili oz. našli ta zaključek, ki ga zdaj iščejo. Prav tako menim, da kljub morebitni zavrnitvi ne smeš obupati in ti svetujem, da poiščeš drugo punco, s katero bi plesal in se SEVEDA udeležiš valete – gre namreč za enkraten dogodek in ti bo lahko žal, če se ga ne boš udeležil. Kot pa sem rekla, ne moreva vedeti, kako se bo izšlo – morda pa bo rekla »ja«!:) Ne glede na vse, se zavedaj, da si v redu točno takšen, kot si in da si vreden, ne glede na odgovor nekega dekleta.
Upam, da sem ti z odgovorom vsaj malo pomagala, če pa imaš morda še kakšno vprašanje (npr. kako pristopiti do nje), se lahko ponovno obrneš name. Prav tako mi lahko sporočiš, kako se bo stvar odvila:).
Lepo bodi in vse dobro ti želim,
Nika Verbič, dipl. psihologinja (un)
Mu
Mucka
Zakaj mora vedno punca na koncu vprasati fanta ce bi plesal z njo na valeti?
jaz menim da bi to moral narediti fant ampak se to redko zgodi????