Če imaš v dvetem razredu popravni izpit srednja šola kamor si oddal prijavo pa ne bo imela omejitev, te oni počakajo, da narediš popravni izpit in se lahko potem vpišeš?
Zelo me skrbi.
Uredništvo
Maruša Grešak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Razumem, da si v precejšnji stiski ali se ti bo uspelo vpisati v srednjo šolo ali ne. Če te prav razumem, šola na katero si oddala prijavnico trenutno ne napoveduje omejitve. V tem primeru je pomembno samo, da imaš spričevalo do konca prijavnega roka (to je do 21. 6.). Od tvoje osnovne šole je torej odvisno, kdaj boš imela možnost opravljanja popravnega izpita. Dogovori se, da boš to naredila pred 21. 6. Bo šlo?
Če imaš še kakšna vprašanja, pa kar napiši.
Lep pozdrav,
Maruša Grešak, mag. psihologije
Ja
Jaz
Hvala za odgovor.
Kaj pa če ti v prvem roku ne uspe? Se lahko vpišeš avgusta ko ti (če ti uspe)?
So rekli da se vpišejo vsi ki so uspešno končali 9. razred. Ali res šolsko leto traja do 31.8.?
Uredništvo
Maruša Grešak
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Drugi krog prijave na srednje šole bo potekal v začetku julija. Takrat moraš oddati svojo prijavnico. V kolikor ti do takrat ne bo uspelo popraviti predmeta, se lahko v avgustu prijaviš samo na šole, ki še imajo prosta mesta. Prijava v tem primeru poteka tako, da na šolo pošlješ prošnjo. Ali te bo šola vzela ali ne, je potem odvisno od njihove presoje.
Želim ti vso srečo pri popravnem izpitu in upam, da ti uspe urediti vse še pred počitnicami.
Lep pozdrav,
Maruša Grešak, mag. psihologije