Pozdravljeni
Stara sem 12 in enkrat sem že pisala sem glede enega fanta v katerega sem bila zagledana. To je bilo tekom šole zato sem se od njega malce oddaljila. Na poletnem oratoriju sem spoznala enega fanta in res nakazuje, da bova kmalu v resni zvezi. Do zdaj sva bila res super prijatelja. V glavne da ne bom predolga ta fant ima čez dober mesec rojstni dan. Mogoce že prehitro razmišljam o tem... ampak me res zanima če imate mogoče kakšen nasvet ali predlog kaj mu naj kupim? Tudi če ne bova v zvezi bi mu vseeno kupila darilo ker sva res dobra prijatelja. Torej...? prosim pomagajte mi!
hvala, če boste!
• Uredništvo
Patrik Senica

Odgovor svetovalca:
Zdravo!
Gre torej za drugega fanta, ki ga poznaš zelo kratek čas, sem prav razumel?
Mogoče je res hitro za neka večja, draga darila, ampak glede na to da praviš, da sta res dobra prijatelja, ne bi bilo nič narobe, če mu kupiš kakšno malenkost :). Mogoče kakšno sladkarijo, ali kak spominek. Gotovo bo zelo vesel.
Konkretno pa ti težko svetujem, saj ne vem kaj točno bi mu lahko bilo všeč - glavno je to, da se ne obremenjuj preveč in da raje razmišljaj v smeri kake malenkosti.
Lepo poletje ti želim!
Patrik Senica, mag. psihologije