Meni je neprijetno kadar se me ljudje dotikajo. Sovražim biti v prostorih z veliko ljudmi. Kadar se me nekdo dotakne mi postane slabo. Zelo je ugabno. Ali to kaj pomeni?
• Uredništvo
Živa Pirc

Odgovor svetovalke:
Zdravo,
napisal/a si , da ti je neprijetno, ko se te ljudje dotikajo, poleg tega pa ti ni prijetno v prostorih z veliko ljudmi. Verjamem, da ti v takih situacijah ni lahko, da ti je izjemno neprijetno in se ne počutiš dobro.
Opisuješ dve izjemno kompleksni situaciji, na kateri ti ne morem popolnoma odgovoriti, saj ne poznam dovolj podrobnosti. Lahko pa napišem, da ima definitivno vsaka oseba rada svoj osebni prostor, med seboj pa smo si različni. Nekateri se radi več objemajo in poljubljajo, drugi pa nimajo takšne potrebe po tem. Prav tako smo si različni v tem, kako doživljamo druge, ali se radi veliko družimo z drugimi ali pa smo raje sami zase. Za razmislek ali pa meni lahko odgovoriš na naslednja vprašanja: Ali ti je neprijetno, ko se te dotaknejo ljudje, ki jih ne poznaš ali tudi ljudje, ki so ti blizu, npr. družina in prijatelji? Kako se počutiš v razredu? Ali so ti vsi dotiki neprijetni?
Če meniš, da te tvoje težave ovirajo pri vsakodnevnih aktivnostih in v tvojem življenju, ti predlagam, da se obrneš na odraslo osebo, ki ji zaupaš in zanjo veš, da ti verjela in lahko pomagala. To so lahko starši, učitelj/ica, šolska svetovalna služba ali kdo drug. Lahko se obrneš tudi na TOM telefon (116 111) ali pa se zaupaš svojemu zdravniku.
Želim ti vse dobro. Če imaš še kakšno vprašanje, pa sem ti na voljo.
Živa Pirc, mag. psihologije