Dober dan star sen 14 let imam usak dan panicne napade neki kao da nemorm dihat neke vrtoglavice itd Hodim k 2 psihologimanPa ni nc bols se hujs je Usak dan se neki mi dogaja Ka naj naredim Lp
• Uredništvo
Maruša Grešak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen Jojo,
Panični napadi so lahko izjemno neprijetni, niso pa nevarni. To sta ti verjetno povedali že psihologinji. Dobro bi bilo raziskati možne vzroke za panične napade. Se ti je pred kratkim zgodil kakšen travmatičen dogodek? Kdaj se je pojavil prvi panični napad? Ali so trenutno panični napadi vezani na kakšen sprožilec ali se pojavijo čisto nenapovedano?
Vzrok paničnih napadov je lahko večplasten in kompliciran, zato lahko zdravjenje traja dlje časa. Ali tvoji psihologinji izvajata psihoterapijo? Poglobljena psihoterapija vsaj enkrat na teden bi lahko bila na dolgi rok učinkovito zdravilo za tvojo težavo. Na žalost ne obstaja nekega »gumba« na katerega bi lahko pritisnil in panični napadi bi se končali. Predlagam ti torej, da si potrpežljiv. Lahko si predstavljam, da je med paničnimi napadi hudo in da se jih tudi že vnaprej bojiš. Vendar, kot sem omenila na začetku, napadi niso nevarni in vedno bodo minili sami od sebe. Z dolgotrajno psihoterapijo pa je možno razrešiti marsikatero psihično stisko. Predlagam, da vztrajaš pri psihologinjama oziroma poskusiš dobiti psihoterapevtsko pomoč, v kolikor ti oni tega ne moreta nuditi.
Želim ti veliko poguma in potrpežljivosti, ter seveda, da napadi čim prej izzvenijo.
Če ti lahko še kako pomagam, si dobrodošel, da mi ponovno pišeš.
Lep pozdrav,
Maruša Grešak, mag. psihologije