idk ka naj naredim. Usi mi govorijo kak je moj life perfect tut moja psihijatrinja mi je rekla da nimam razloga da se rezem kr mam cist supr life. Pac ja mam res use ampak jz sm problem.
Prvic ko sm se rezala sm bla stara 10 zato kr se je moja najbolsa prjatlca zajebavala iz mene pa m i govorila naj skocim kr tak dobenga ne briga za mene. Od takrat se ne spomnem nic.
Moji starsi hocjo da grem na zdravstveno solo jz pa vem da nism niti to zmozna. preslabe ocene mam pa sam na hujs gre. Zacela sm boksat da mal pozabim na ta stres sam mi se moj trener govori da se za punco take ocene ne spodobijo pa da mi bo slo sam se slabs.
Ucasih me je strah se rezat.sam ne zarad krvi. Idk zaka pa tut lazji se mi je zgat kr moja mama tak misli da se rezem in pol si zazgem pinceto pa si jo dam gor tak da zgleda da se rezem. vem da je rfezanje fula velik risk za mene kt me moji starsi velikrat vidijo ko se tusiram in pol mi uzamejo telefon pa slusalke. ni zarad telefona pa telefon me pomirja zarad muske. ko puslusam musko tak nagals da ne morem razmislat je najboljsi obcutek.
Za novo leto me je vedn strah kr se hocm vrzit dol is strehe. prejsne leto ko sm bla 12 je blo to zlo hudo pa si se kr mislim da nebi smela bit ziva.
ka naj naredim dobenmu ne morm zaupat se svojim prjatlom ne ko sm se zarad njih rezala one se pa rezejo ko en tedn nimajo fanta. pac lepo te prosim.
Uredništvo
Marjetka Gojkošek

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena.
Hvala, da si se obrnila na nas in nam zaupala svoje občutke.
Menim, da vsak zase najbolj ve oz. čuti kakšno življenje ima, in če ga ti doživljaš kot izziv in stisko, je manj pomembno, kaj o njem mislijo drugi. Že to, da se samopoškoduješ, kaže na neko notranjo bolečino, ki verjetno pomeni klic na pomoč. Bi se strinjala s tem?
Glede šole ti toplo priporočam, da poslušaš svoje srce. Verjamem, da ti starši želijo vse najboljše, vseeno pa menim, da ni dobro izbrati šole, ki te ne zanima in v katero boš hodila z odporom. Razumem, da te ocene skrbijo, a imaš morda možnost kašnega dopolnilnega pouka ali inštrukcij? Nič ni narobe, če prosimo za pomoč, ko jo potrebujemo. A mi lahko več zaupaš o tem, kaj te najbolj ovira pri učenju in kaj se najtežje naučiš?
Poslušanje glasbe je res odlična terapija, sem pa opazila, da si napisala, da potem ne moreš razmišljati. A se ti kdaj zdi, da želiš pobegniti od mislih oz. čustev? Da si želiš, da jih ne bi čutila, niti imela? Kdaj se to najpogosteje kaže?
A mi poveš malo več o tej želji, da bi umrla, kdaj je najbolj prisotna in kaj se je zgodilo, da si se hotela vreči iz strehe? Si kdaj kakšnemu strokovnjaku (recimo psihologu ali pedopsihiatru) zaupala svoje težave? Bi bila pripravljena na kakšen obisk pri katerem izmed njiju? Zdi se mi namreč zelo pomembno, da dobiš pomoč, da v vsem tem ne boš tako osamljena in nerazumljena. Kaj praviš?
Upam, da se še bereva, pa vse dobro do takrat.
Marjetka Gojkošek, mag. psihologije