kaj naj naredim zelo slabo se počutim ko pri poukku postanem žalostna se začnem praskati po roki ker imam dolde nohte je to lažje ampak odtisi nohtov vse dalj ostajajo nočem da za to izve mami da nebi bila žalostna in da je nebi skrbelo vsak dan si boljželim umreti ali pa s ubiti nevem pa kako bi se ubila rada bi se zadušila pa poskušam pa mi nikoli ne rataveliko berem ker lahko samo tko grem daleč daleč stran v drugo resničnost stran od mojih težav v šoli se mi zdi dam me skoraj vsi sošolci nemarajo ne znam se povezovati vse zadržim zase s sošolci se pogovarjam v mislih v resnično pa skoraj nikoli nikoli se ne družim če pa se se pa za čisto malo časa v šoli se med poukom vedno bolj jokam nevem kako mi še uspeva skrivati jok na srečo nihče ne upazi tega da se praskam po rokah in po glavi vrti se mi slabo in se počutim.
• Uredništvo
Tina Rzeničnik Uršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Bere se, da trenutno preživljaš težko obdobje, ampak - stiske so rešljive, le povedati moramo nekomu zanje. Sami bomo težko poiskali rešitve, z bližnjimi pa veliko lažje. Kdaj so se začele takšne slabe misli? kaj je vse skupaj sprožilo, kdaj jih je več in kdaj manj? Vse to so vprašanja, ki so pomembna za raziskovanje.
Drago dekle ali lahko prosim o skrbeh in slabih mislih poveš mami? Starše vedno skrbi za otroke, a to da vas zaščitijo in vodijo skozi težke življenjske situacije je njihova naloga.
Spodbudim te tudi, da skupaj odideta po psihološko pomoč v najbližji zdravstveni dom, kjer imajo psihološke ambulante. Psiholog ti bo lahko v veliko oporo pri reševanju problemov in skupaj bosta našla strategije, ki ti bodo pomagale do boljšega razpoloženja. Kako se ti to sliši?
Še enkrat - prosim zaupaj svoje misli nekomu od bližnjih, lažje ti bo. Najtežje je če vse držimo sami zase in tako se slabo počutje samo stopnjuje. Delček po delček pa je lažje če se nekomu zaupamo. Problemi so rešljivi, verjemi v to.
Ko si v stiski lahko pokličeš tudi na:
TOM telefon
Vsak dan od 12. do 20. ure.
Telefon: 116 111
Psihiatrična klinika Ljubljana - Klic v duševni stiski
Vsako noč med 19. in 7. uro.
Telefon: (01) 520 99 00
Javi se še kaj,
Tina Rzeničnik Uršič, mag. psihologije, spec. klinične psihologije
• Vz
Vzdevek
nevem kdaj so se začele slabe misli največ jih je v šoli ko imam dsp in je una učiteljica jezna name ker kej pozabim ali pa ko potem ko mi je 3 ali večkrat razložila snov še vedno nerazumem učiteljica tudi ne razume kaj jaz nerazumem in mi razlaga neki drugega pravi da sem flegma in da tako nemore komaj več tako naprej komi mi uspe da ne jokam naglas ali vidno skoraj vsakič koomaj čakam na konec pouka tudi doma jih je tudi veliko ko se mami pa moj brat ali pa ati kregajo začnem jokati ali pa se praskati mami sem že povedala rekla je da jo boli ka mene boli ampak to ni res enkrat ka sem bila ful žalostna in sem se praskala sem jo vprašala če jo je kej bolelo pa je rekla da jo ni  torej se mi je zlagala mami je rekla tudi da naj neham s tem ker to boli in da je zato žalostna to da bi šla h zravriku ker sem na drugačen način žalostna se mi zdi neumno našla sem način da se manj praskam včeraj smo šli na birmo od brata in sem dobila v avtomatu mejhno rozasto mucko  za stiskanje in je super danes sem jo imela za v šolo in ko sem bila žalostna sem jo stiskala in se nisem praskala in je bilo bolje
• Uredništvo
Tina Rzeničnik Uršič
Odgovor svetovalke:
DSP imaš z razlogom - za premagovanje nekaterih težav v šoli in nikakor ni prav, da je učiteljica jezna nate. A si za to povedala svoji razredničarki? Skupaj lahko najdete rešitve kako naprej, saj se zdi, da bi potrebovala pri razlagi še več usmerjanja in pomoči.
Super, da ti mucka pomaga. Veliko bolje je, da imaš ob sebi nek predmet, kot pa da se praskaš. Kar nadaljuj tako.
Ampak vseeno se mi zdi pomembno, da ti odrasli, ki te poznajo in so ti blizu pomagajo zmanjšati slabo počutje in žalost. Ni fino, da se sama spopadaš s tem.
Mislim, da se ti mama ni zlagala ampak je mislila to v prenesenem pomenu - ne kot da jo fizično boli ampak da jo boli v smislu da je žalostna in jo skrbi, da to počneš sama sebi, razumeš kaj želim povedati? Ona dejansko ni čutila neke bolečine v telesu, bolečina je lahko tudi psihična - ko nam je hudo, ko smo v stiski ali ko nas kaj skrbi.
Prosim pogovori se z razrednikom/razredničarko glede tega kar ti v šoli povzroča slabe občutke.
Lep pozdrav,
• Vz
Vzdevek
Učiteljica za dsp pravi,da govori v resnici glasneje govori ampak meni se zdi da se dere o tem sva se že pogovorili ampak je isto kot je bilo če kaj nevem včasih rečem da razumem razredničarka je super to da bi ji povedala se mi zdi neumno in ji nebom včasih je učiteljica za dsp v redu nevem pa kaj na pomeni dsp vem kaj tam počneš nevem pa kaj pomeni ta kratica pa kako si pa ti vedno pišem o sebi kaj pa to koko si kaj delaš pa kako se počutiš
• Uredništvo
Tina Rzeničnik Uršič
Odgovor svetovalke:
Super, da si ji uspela povedati in da sta o tem že govorili.
DSP je kratica in pomeni dodatna strokovna pomoč.
Vloga razrednika je, da učence podpira, spodbuja, posluša ter poskuša razumeti ter pomagati reševati raznovrstne stiske in skrbi, ki jih imajo učenci. Seveda je to tvoja odločitev, zdi pa se mi zelo verjetno, da bi ti lahko bila v pomoč.
Lep pozdrav,
• Vz
Vzdevek
kako si kaj delaš kako se počutiš in kaj delaš prej si pozabila odgovoriti na te vprašanja.
• Uredništvo
Uredništvo
Pozdravljena.
Svetovalka je odgovorila na tvoje vprašanje glede dilemin stisk s katerimi se soočaš in ti je na voljo v primeru, če boš imela še kakšno vprašanje ali stisko, kjer te lahko podpre.
Prijazen pozdrav iz uredništva