helouu:)
sem punca, stara sem 17 let in hodm v drugi letnik gimnazije.
okej js mam en problem. Js nikol v življenju nism pomisnla da bi bla s punco, včasih mi je blo to še zelo neokusno pač punca s punco. zdej sm pa ene pou leta spoznala punco k mi je bla ze ksno leto zelo lepa nevem neki je blo na njej in sm jo opazla ker mi je bla zanimiva. no in pred pou leta sm jo spoznala in sm zvedla da je ona istospolno usmerjena. od takrt naprej sm js zaccela cis drugac gledat na njo. od takrt naprej sm skos zelela neki met z njo. in to se je zdj pred ksnim mescom uresnicl k sva sle skupi vn in sva ble celo noc samo 'midve'. in men je blo to res lepo nevem lepo se mi je blo poljubljat pa objemat z njo use mi je blo lepo mogoce se leps k z usmi fanti do zdej. ampak zdej se s to punco ne pogovarjava vec tok ker je ona taka da ima vec oseb naenkrat kar gre pa men mocno na ziuce pa tut zmeram se pogovarja z mano k me rab in sm se js odlocla da se pac nebom vec tok družla z njo, ampak zdej sm pa ugotovila da si js nekak zelim punco. sej vem da usi mladi hrepenijo po 'partnerju' ampak js zadnje čase hrepenim po 'partnerki'. vedno do zdej sm mela fanta sicer nikol nisem bla v nobenga zaljublena pa nikol nisem cutila nevem kaksne privlacnosti do njih vendar so mi bili pa nekateri luskani.zdej pa usakic k pomislm na to da bi mela kej s kom si velik rajs zamislam punco zravn sebe.in js nevem zdej kaj je z mano a je to samo faza ali je mozno da sm lezbika? a je mozno da me zarad ene punce zdej prvlacjo punce ker to se mi pr fantih ni zgodil pac da bi mela fanta pol bi me pa fantje zacel ful prvlact.
pac nevem res prosim pomagite ker sm zmedena k ze dolg ne haha:)
pa se to je prijateljica mi je rekla da je mogoce mozno da sm js ze od zmeram istospolno usmerjena samo da je zdej ta punca to 'sprozla' al kako naj recm a je to mozno?
ker js res nikol nism pomisnla da bi bla s punco ampak sm jih pa od zmeram rada gledala sam useen mi ni nikol padl na misel da bi mela kej s ksno zato je to zdej precej novo zame in res mi je usec da je tko sam res me zanima a je mozno da sm lezbika?
ze vnaprej hvalaaaaa za odgovor pa se opravicujem ce je kej prevec zmedeno alpa nerazumljivo napisan haha:))
• Mr
MrsNoJoke
Hey;)
Vse je možno. Če si v takšnem precepu, naj ti malo odprem pogled: Kaj smo ljudje brez nečesa, kar nam določa spol? Odgovor: Še vedno ljudje. Zaljubiš se v karakter nekoga, ne v tisto, kar nam določa ali smo moški ali ženske.
Če se že moraš določiti, potem pač poskusi v zvezi z žensko. Saj boš videla kako bo. Verjetno boš kmalu odkrila, kam bi se dala.
Vso srečo pri iskanju same sebe;)
• St
Studentxd
Ziujo!
Nic ni narobe s tabo. Ves, v zivljenju se noben najstnik ne bi smel spopadati z druzbo, ki tega ali onega ne odobrava. Jaz sem gej. In ti lahko povem, da sem bil nekoc v dvomih, kaj sem. Prepriceval sem se, da pac to ni to...da le poizkusam zadeve. No, in spoznal sem, da pac sem gej. To sem si tudi priznal in se tega ne sramujem. Mi gre pa druzba blazno na zivce zaradi idej, da je homoseksualnost nenormalna, ogabna...ce mene vprasas, to preprosto ni njihova stvar. Vsak ima pravico ziveti kot mu paše, ni treba skrivati tega kar si...ce so pac tebi vsec punce, ni s tem nic narobe. Morda se eksperimentiras, mogoce pa si le ne upas priznati, da si lezbijka. Kakorkoli ze, odlocitev je tvoja-ali bos zvesta svojim obcutkom in zeljam, ali pa bos izbrala, kar ti okolje zapove. Pomembno je le, da si srecna in da se ne pustis izkoriscati drugim. Ta punca, s katero si bila, te ocitno ni imela rada,...imej se rada in se ne puscaj drugim. Vsak je vreden partnerja, ki ga spostuje, ljubi in ne vara. Upam, da to najdes.
Lepo bodi!
• Uredništvo
Ana Vidovič

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena!
Podrobno si opisala čustva, ki jih doživljaš v odnosu do obeh spolov. Mislim, da imaš dober vpogled v svoja razmišljanja in želje, kar ti je in ti bo še naprej v veliko pomoč pri tvojem raziskovanju čustev v odnosih.
Praviš, da tvoje zveze s fanti niso sprožile privlačnosti. Potem lahko domnevava, da zveza z dekletom sama po sebi prav tako ne more biti vzrok za privlačnost. Verjamem pa, da ti je ta izkušnja dober povod za razjasnjevanje lastnega razumevanja ljubezenskih odnosov in sebe v njih. Mogoče jo zato čutiš kot tako odločilno.
V tvojih letih se še lahko dogajajo preskoki spolne usmerjenosti. Zato je do določene mere še možno, da se boš na tem področju še iskala oziroma boš v določenem obdobju čutila tako in kdaj drugič drugače in potem spet enako kot prej... Ni nujno, da bo tako, če pa bo, pa moraš vedeti, da je to povsem normalno v ljubezenskem razvoju človeka in sčasoma mine oziroma se spolna usmerjenost čez čas razjasni.
Povsem možno je tudi, da se sedaj že kar dokončno oblikuje tvoja spolna usmerjenost. Čas pa ti bo razkril več, saj ti bo prinesel nove priložnosti za odkrivanje sebe in drugih.
Lepo te pozdravljam!
Ana Vidovič, univ. dipl. psihologinja
• le
lezbika?
hvaaaala vseeeeem!!:D
res vm hvala za pomoc in podporo in vse, zelo ste mi pomagali hvala res!:))