Kje in kako se naj najhitreje naucim dalmacijsko hrvaščino do poletja zaston ali obstajajo kaksne spletne strani ki bi lahko vadil pogovore v hrvascini. Upam da razumete kaj zelim povedat.
lp
• Uredništvo
Eva Hršak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
učenje jezika traja. Praktično se tuj jezik učimo celo življenje. Zato je pričakovati, da se lahko jezik naučiš do poletja, nerealno. Lahko pa se do takrat naučiš kar precej stvari.
Kaj lahko narediš, da se boš v najkrajšem času naučil najbolje?
- glej kakšne filme ali serije v hrvaščini,
- preberi kakšne članke ali knjige v hrvaščini,
- poslušaj hrvaške pesmi,
- lahko se vpišeš v kakšen tečaj hrvaščine,
- lahko obiskuješ inštrukcije jezika,
- poišči si kakšnega dopisnega prijatelja, s katerim boš lahko govoril hrvaško. Pri tem bodi pozoren na primernost spletnih strani, ki nudijo dopisovanje.
Lepo se imej,
Eva Hršak, mag. prof. angleščine in mag. prof. pedagogike