Zdravo. Moji starši so me učili, da se dva morata imeti rada, da bi se spustila v intimne odnose. Ampak vedno bolj videvam, da je legit tudi to in se tako tudi mlade uči, da se dva zavestno odločita, da se nimata rada in še vedno se spustita v intimni odnos, dokler ne nekoga boljšega?
Uredništvo
Ajda Novak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen/-a!
V preteklosti je mogoče nekoliko bolj veljalo prepričanje, da smo z izbiro spolnega partnerja previdni, mnogi ljudje so v celem življenju imeli le enega spolnega partnerja. To je bilo verjetno povezano tudi s tem, da so se mnogi zelo mladi poročili in hitro imeli tudi otroke.
Z dostopnostjo zanesljive kontracepcije ter podaljševanjem obdobja med mladostništvom in odraslostjo pa prihaja do tega, da imajo ljudje skozi življenje več spolnih partnerjev. Do tega lahko pride zaradi vključevanja v različne ljubezenske zveze skozi čas (npr. zaradi razhodov), pa tudi zato, ker imajo danes mnogi drugačne kriterije pri iskanju spolnih partnerjev ali pa na spolnost gledajo drugače kot so naši starši. S tem ni nič narobe. Pomembno je, da se pri spolnosti počutimo varni in da vemo, česa si želimo.
Lep pozdrav,
Ajda Novak, mag. psihologije