Pozdravljeni!
Zanima me, če je moja sošolka zaljubljena v mene. Imava veliko skupnega, veliko se druživa in pogovarjava, tudi sediva skupaj pri nekaterih šolskih urah, hodiva na sprehode... Ampak ne vem, če sem ji všeč, saj imam včasih mešane občutke glede nje.
Hvala za odgovor vnaprej.
Uredništvo
Ana Koščak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen.
Najprej oprosti, da si nekoliko dlje čakal na moj odgovor, vprašanje se je nekoliko izgubilo. Praviš, da se sprašuješ o čustvih tvoje prijateljice do tebe. Čeprav nisi zapisal, ali si vanjo zaljubljen sam, predvidevam da je temu tako. Razumem, da si želiš, da bi ji bil všeč, sploh če preživljata veliko skupnega časa in se veliko družita.
Žal pa nimam odgovora na tvoje vprašanje. Če želiš to izvedeti, nimaš druge izbire, kot da se o tem pozanimaš. Lahko vprašaš kakšno njeno drugo prijateljico ali prijatelja, lahko pa kar njo. To lahko storiš na dva načina - lahko se o tem pogovoriš v živo, lahko pa tudi preko socialnih omrežij. Na ta način ji daš priložnost, da o svojem odgovoru bolj razmisli. Vsekakor pa je v takih situacijah potrebnega veliko poguma, pa tudi kanček samozavesti.
Upam, da sem te vsaj nekoliko spodbudila, da dobiš svoj odgovor, lep te pozdravljam in ti želim vse dobro,
Ana Koščak, dipl. psih. (un)