Pozdravljeni,
Kljub podpori prijateljev iz stališča čustev nikoli nisem mogla deliti svojih pravih misli in se pogovarjati brez energetične maske ki si jo nadenem vsak dan.Prišla sem do točke kjer je vsak nasmeh ali solza lažna in je v meni le praznina.Iskreno ne vidim smisla in razloga zakaj sploh živimo vse je le iluzija za obstoj človeštva.Če izginem se zemlja ne bo nehala vrteti in življenje ostaloh bo odšlo naprej.Življenje zdaj vidim le kot iskanje razloga da ne neham iskati.Na koncu vsi umremo ,vsi spomini bojo pozabljeni in uničeni a je smisle da jih sploh ustvarimo?
Hvala da ste si vzeli čas za ppslušanje mojega nesmisla...
Uredništvo
Urška Koštomaj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
ob tem ko berem tvoj zapis vidim, kako ti je hudo in mi je žal, da tako mlada punca kot si ti trenutno ne najde smisla in se sprašuje ali je življenje vredno živeti.
Kaj je smisel življenja ti težko povem, za vsakega je to lahko drug razlog. Marsikdo se o smislu življenja niti ne sprašuje ampak samo živi ali le preživi življenje. Sama verjamem, da obstaja smisel življenja vsakega posameznika. Smisel vidim v tem, da se kot oseba skozi življenje razvijamo in napredujemo. Če je ta razvoj ozaveščen, še toliko bolje. Da spoznamo sebe, svoje spretnosti in s čim lahko pripomoremo k skupnemu dobremu. S čim lahko ti kot oseba prispevaš k temu, da bo svet boljši? Lahko s svojim znanjem, morda izumiš nekaj, kar človeštvu olajša kakšno opravilo, mu pomaga pri ohranjanju zdravja ali morda odnosov; morda le s prijaznim odnosom do sočloveka, ki krepi prijazne odnose širše naprej in dela svet prijetnejši; morda z borbo za pravice na določenem področju življenja itd. Zagotovo pa prispevaš k človeštvu na točki starševstva, ko se odločiš za lastne otroke. Takrat postaneš člen v verigi generacij, ki pomembno oblikujejo naslednje generacije ljudi. In to je ena izmed najbolj pomembnih vlog in tudi smisla posameznika. Ko pozornost preusmeriš iz sebe (JAZ) na druge (MI, SVET). Pomembno je torej, kdo kot oseba si, saj boš na podlagi sebe in svojih prepričanj oblikovala svoje otroke ali nasploh naslednje generacije.
Verjamem, da je trenutno težko in ne najdeš pravega smisla. Morda ga trenutno še ne vidiš in s tem ni nič narobe. Kaj veš, v katero smer te življenje zanese, pred tabo je še veliko let. Tako kot zdaj gledaš na svet, je lahko čez 5 let povsem drugače. In tudi s tem ni nič narobe. V 5 letih se boš naučila marsikaj o sebi in svetu. Svetujem ti, da se posvetiš trenutnim obveznostim, željam in seveda sebi kot posameznici. Spoznaj samo sebe, v katero smer se oblikuješ. Kaj te veseli, kaj rada počneš, kaj ne, kakšna si želiš postati in kakšna ne, kaj bi rada oz. na kakšen način bi rada prispevala k svetu, kje se morda vidiš čez 3, 5 ali morda 10 let? Boš videla, tekom življenja boš našla tisto, za kar se je vredno boriti. In vsi dogodki, spomini, odločitve so tisti, ki te bodo oblikovali v osebo kakršna boš postala in kar boš nato delila z drugimi in na ta način oblikovala naslednje generacije. Svet se z našo smrtjo ne bo ustavil, bo šel pa naprej v tisto smer v katero ga bomo usmerili.
Zapomni si, vredna si, zato si se rodila. Nič se ne zgodi brez razloga, čeprav ni sploh nujno, da razlog poznamo ;)
Želim ti vse dobro!
Urška Koštomaj, mag. psihologije