Zdravo, pišem ker se mi je prvič v življenju zgodila ena zelo čudna zadeva.  Spoznala sem se z enim fantom njegov mrzel stric je bobnar skupine BFM. V glavnem lovam njega ravno tko pa njegovo familijo sploh zato ker vsi obožujejo rock. Ko sem se spoznala z njem sem imela zelo pozitien občutek o njemu. Kar se tiče glasbe sva si na enakem okusu.( tako sem mislila nisem ugotovila da obožuje staro rock skopino Srečna mladina pri kateri mi že ob pogledu na njih prevzamejo zelo čudni občutki. Zbrala sem pogum in si odprla nekaj pesmi od njih. Skoraj me je kap kok je to brez enga osnovnega smisla. Najbolj sta se mi zagabili pesmi: čičke račke in đa balkan ramamsa. Mislim že naslovni klovn me dela živčno ko pa sam ton teh pesmi slišim me pa skoraj ubije. Nevem zakaj ampak ko sem to slišala me je kr stresalo in sem dobivala take grozne živčne in negativno prestrašene občutke. Je to mogoče travma? Res me zanima. Ubistvu pa se je iz tega problema razvil še en grozen problem. Svojga fanta nejemljem več kod prej. Tak mam tak srhljiv občutek. Enako pa tudi njegovga mrzlga strica ki mu je dav prav pobudo za to S.... nebom  nihovega imena. Pač oba sta supr osebi amapk me je to tok vrglo iz tira da nevem kaj naj, kr sploh nevem kak naj ta počutje opredelim kr de mi še to ni n'kol zgodil. Kaj naj?
• Uredništvo
Tjaša Rola

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena RockGirl3,
me veseli, da si se obrnila na našo svetovalnico. Opisuješ svoje občutke do svojega fanta, za katere praviš, da so se v zadnjem obdobju spremenili. Ob branju tvojega opisa sem zaznala tvojo naklonjenost do tega,  da tvoj fant prihaja iz rokerske skupine. Zmotilo te pa je dejstvo, da mu je všeč skupina, ki v tebi vzbuja čudne občutke. To dejstvo te je povsem vrglo iz tira.
Lahko si predstavljam, da trenutno doživljaš mešanico različnih občutkov, od zaljubljenosti in navdušenja do strahu, jeze, morda tudi razočaranja. Vabim te, da se ozreš vase in razmisliš, kaj točno te glede dejstva, da mu je všeč ta skupina, skrbi? Ali si morda že razmišljala, da bi svoje skrbi predstavila fantu? Kako bi mu lahko to predstavila? S pogovorom lahko pogosto marsikaj razrešimo. S tem, ko naredimo zaključke na podlagi zgolj svojega razumevanja situacije, lahko pogosto narobe razumemo. Zato bi lahko s tem, da bi se s fantom o tem pogovorila, odkrila njegov pogled na zadevo in bi morda vse skupaj videla v povsem drugi luči. Kljub temu, da se lahko s partnerjem super ujamemo in imamo zelo podobne poglede na svet, pa bodo naši interesi redko popolnoma usklajeni. Lahko pa pokažemo svoje zanimanje za njegove interese in se s tem tudi sami kaj novega naučimo. Tudi, če te to ne zanima, še to ne pomeni, da vajina zveza ne bi mogla delovati. Pomembno je, da ohranita vsak svoje interese, hkrati pa vesta, kaj so vajini skupini interesi in v njih uživata.
Upam, da sem ti s svojim odgovorom vsaj malo pomagala k razmisleku. Če boš imela še kakšno vprašanje, sem ti na voljo.
Želim ti prijetne počitnice in te lepo pozdravljam.
Tjaša Rola, mag. psihologije