Zdravo, stara sem 15 let in fant v katerega sem zaljubljena pa 19. A je to normalno? Velikokrat se tudi pogovarjava in piseva po druzbenih omrezjih, ampak nocem da to kdo vidi, ker jaz sem se v osnovni soli on pa je ze srednjo solo koncal.
• Uredništvo
Lara Tušek

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Nova simpatija je zagotovo nekaj zares vznemirljivega v tvojem življenju. Praviš, da ti je všeč štiri leta starejši fant in sedaj te skrbi razlika v vajinih letih. Lepo je slišati, da ti je nekdo všeč, razumem pa tudi tvoje pomisleke glede starosti.
Praviš, da se velikokrat pogovarjata in si pišeta po družabnih omrežjih. Ali se tudi kdaj srečata v živo? Iz tvojega zapisa nisem povsem razumela, ali sta par oziroma ali veš, kako on gleda na vajin odnos. Morda bi bilo dobro, da postopoma razjasniš, kaj si drug drugemu pomenita in kakšna so njegova čustva do tebe.
Bolj kot razlika v letih je pomembno tvoje počutje ob fantu. Ali se ob njem počutiš varno, sprejeto, spoštovano, ali upošteva tvoje meje in imaš občutek, da si ob njem lahko zares to, kar si? Trenutno se res nahajata v različnih obdobjih življenja, ti zaključuješ osnovno šolo, on pa se bo zaposlil ali pa bo šel študirat. Pomembno je, da se pogovorita o svojih željah v prihodnosti. Ali imasta iste cilje za prihodnost? Si želita istih stvari? Prav zato je pomembno, da si vzameš čas in razmisliš, kaj si sama želiš ter kako vidiš vajin odnos. V odnosih imajo ljudje pogosto različna pričakovanja, zato je pomembno, da znaš postaviti svoje meje in jasno poveš, kaj ti ustreza in česa si ne želiš.
Da bi lahko bolje razumela tvojo situacijo, bi bila vesela, če bi napisala še kaj več o vajinem odnosu in svojem počutju, saj ti bom tako lažje bolj natančno odgovorila. Najpomembneje pa je, da v vajinem odnosu ni pritiskov v vedenja, na katera še mogoče nisi pripravljena in da se ob fantu dobro počutiš.
Srečno pri grajenju odnosa s svojo simpatijo.
Lara Tušek, mag. psihologinja
• Ma
Malina
Je normalno, ljubezen nima meje in starosti. A nesmeta imeti nič... ker si še mladoletna in če bosta imela spolne odnose te je on lahko nekako posilil oz. To je kaznivo dejanje.