Zdravo, imam fanta s katerim sva skupaj ze 4 mesece. Nikoli nisem ljubosumna na nobeno dekle v njegovi druzbi, tudi ne na lepse ocene od mene pri recimo matematiki, ker mi ne gre. Nikoli nisem ljubosumna in mu privoscim vse. Imava pa oba rada nogomet. On ima zaradi njegovega zivljenja v mestu in vecjega kluba vecje moznosti za uspeh (pa se fant je), jaz pa zivim na vasi in treniram v manjsem klubu  za uspeh nimam tako velike moznosti. K njemu pa nimam moznosti priti trenirat. Je normalno, da sem nenormalno ljubosumna na njega? Ali sem najslabse dekle, ker svojemu fantu (mu sicer nenormalno privoscim) zavidam?
• Uredništvo
Živa Pirc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
najprej, super je slišati, da imaš tako pozitiven odnos do večine stvari v fantovem življenju. To, da nisi ljubosumna na njegove druge odnose ali uspehe, kaže na tvojo moč in zrelost.
Kar se tiče tvojih občutkov glede nogometa, je popolnoma okej, da se včasih počutiš malo ljubosumno. To ne pomeni, da si slabo dekle. Šport, še posebej nogomet, je poln konkurence in želje po uspehu, kar lahko včasih vzbudi takšne občutke. Pomembno je, da se spomniš, da tvoji občutki ne določajo, kdo si kot oseba ali partnerka.
Svoje občutke lahko obravnavaš kot priložnost za razmislek in rast. Morda lahko s fantom deliš svoje občutke in skupaj najdeta način, kako se lahko podpirata v svojih športnih ambicijah. Povej mu, kako se počutiš. Verjamem, da bo to težko, vendar te bo morda  presenetilo, kako razumevajoč in podpirajoč je lahko. Prav tako se poskusi osredotočiti na svoje cilje in svoj napredek. Ne glede na velikost kluba, imaš ti svoje cilje in sanje.  Razumem, da je včasih zelo težko, saj se ves čas z nekom primerjamo. Ob takih trenutkih se poskusi spomniti, da je vsak od nas raznolik in ima svojo pot napredka.
Ne pozabi, vsi smo včasih ljubosumni, to je del človeške narave. Kar je pomembno, je, kako ravnamo s temi občutki. Zveniš mi kot oseba, ki razume in ceni svoje partnerstvo, zato verjamem, da boš našla način, kako se spoprijeti s temi občutki na zdrav in konstruktiven način.
Verjamem vate in ti želim vse dobro,
Živa Pirc, mag. psihologije