imam simpatijo ki je 5 let starejša od mene do mene se obnaša spoštljivo in prijazno dobro se razumeva večkrat se tudi družimo več generacij punc in fantov skupaj kot prijatelji z mano ne flirta samo velikokrat imava eye contact in se smejeva drug drugemu ...je prevelika razlika v letih¨?
• Mm
Mmmm
Ja
• so
sovica
tudi ce se ti zdi da je zdaj razlika velika, starejsi kot si manj se zdi tako da ne, ni prevelika razlika
• Uredništvo
Sara Špiljak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
najprej naj se ti zahvalim, da si se obrnila na našo Svetovalnico in da si z mano delila svoje občutke. Praviš,da ti je všeč oseba, ki jo opisuješ kot prijazno ter spoštljivo in lepo je slišati, da si v družbi, v kateri se počutiš sprejeto, varno in sproščeno. Očesni stik, skupen smeh in občutek povezanosti so lahko zelo prijetni, še posebej, ko se zgodijo spontano in brez pritiska.
Sprašuješ pa se, ali je starostna razlika med vama prevelika. Sicer je res, da razlika v starosti ni vedno težava, a pri tvojih letih petletna starostna razlika pomeni, da se nahajata v dveh precej različnih razvojnih obdobjih.Nekdo, ki je že polnoleten, pogosto razmišlja nekoliko drugaće, ima več svobode, pa tudi izkušenj in odgovornosti ,ki jih morda nekdo tvojih let še nima, kar je povsem naravno in prav. To ne pomeni nič slabega, zagotovo pa pomeni, da se vajina svetova nekoliko razlikujeta, saj si sama še v obdobju, ko spoznavaš samo sebe, razvijaš svoje interese in se še učiš o tem, česa si želiš v odnosih. Zato je pomembno, da si previdna in si daš dovolj časa - opazuj, kako se stvari razvijajo in ali se v tem odnosu še naprej počutiš varno, sproščeno in spoštovano. Ni ti potrebno hiteti, tvoja čustva in izkušnje so pomembni, vendar pa jih razvijaj v svojem tempu.
Če bo odnos ostal na prijateljski ravni, kjer je poudarek na spoštovanju in druženju v skupini, je to nekaj lepega, saj je slišati, kot da se med sabo zelo razumete. Če pa bi se odnos kdaj začel razvijati v bolj romantični smeri je res pomembno, da si pozorna nase, na to kako se počutiš in ali si res pripravljena na korake, ki jih odnos lahko prinese.
Če bi želela o tem še naprej razmišljati ali pa samo podeliti svoje občutke, sem ti z veseljem na voljo.
Želim ti vse dobro na tvoji poti,
Sara Špiljak, dipl. psihologinja (un)