No torej on je 12 in on me sovraži ampak jas sem v njega in mi je pre več srčkan ampak vsem drugim pa je on grd
• Uredništvo
Ana Kolar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
najprej bi se ti rada opravičila za pozen odgovor. Če prav razumem, se sprašuješ o svojih čustvih. Zmedena si, ker ti je všeč nekdo, ki naj bi bil tvoj 'največji sovražnik', kot si sama napisala. Sprašuješ se, ali je to normalno?
Odgovor na tvoje vprašanje je: ja, kar doživljaš, je popolnoma normalno. Simpatičnost in zaljubljenost sta zanimivi, ker ne moremo vedno vplivati na to, kdo nam je všeč, enostavno se zgodi. Pritegne nas lahko videz osebe, njen smisel za humor, značaj ali nekaj čisto drugega. Poleg tega smo si ljudje med seboj različni – tisto, kar je všeč tebi, ni nujno, da bo tudi drugim. Si že slišala za rek »vsake oči imajo svojega malarja«? In res je tako. Vsak izmed nas ima svoj okus in svoje razloge, zakaj se mu nekdo zdi simpatičen. Prav zato se lahko zgodi, da je tebi nekdo 'preveč srčkan', medtem ko drugim ni.
Zanima pa me, kdo je ta fant in predvsem, zakaj praviš, da te sovraži. Sovraštvo je namreč kar močna beseda. Mi poveš, kaj se je zgodilo, da si dobila tak vtis?
Če želiš sama malo raziskati, zakaj ti je všeč prav on, se lahko tudi vprašaš: Kaj mi je pri njem všeč? Kaj me je na njem pritegnilo? Lahko pa se o tem pogovoriš še s kakšno prijateljico, ki ji zaupaš, in skupaj razmišljata o teh ljubezenskih vprašanjih.
Upam, da sem ti uspela odgovoriti. Če boš želela še kaj deliti, pa mi lahko seveda ponovno pišeš.
Lepo bodi,
Ana Kolar, mag. psihologije