Pozdravljeni,
Sem dijak star 16 let oz. bom čez slab mesec 17. Sem športnik treniram atletiko.Imam prijatelje, ki trenirajo nogomet in se po športni skupaj tuširajo in to goli.Sam se tudi tuširam vendar sam zase. Zanima me ali je normalno da si želim skupinskega tuširanja da bi videl.Druga stvar ali je normalno da si želim mastrubirat z drugim fantom a je to v praksi a kdo to dela? Nisem gey ali pa kaj od LGBT+ vendar me le zanima ali sem normalen in si želim odprtega pogovora in raziskovanja kot eno izkušnjo.Hvala za odgovor uredništvu poleg bi si želel še kakšno mnenje od fantov.
Uredništvo
Aljaž Bogolin

Odgovor svetovalca:
Pozdravljen,
hvala, da si se oglasil in postavil zelo iskreni in zrelo vprašanji. Super je, da si želiš odprtega pogovora in raziskuješ, kaj ti je pomembno in kaj te zanima – to je povsem normalen del odraščanja in spoznavanja sebe.
Vprašal si, ali je normalno, da si želiš skupinskega tuširanja, da bi videl, kako je to videti. Telo drugih ljudi te lahko zanima iz različnih razlogov – iz radovednosti, primerjave, občutka pripadnosti ali želje po tem, da razumeš več o sebi. To je pri tvoji starosti pogost del telesnega in spolnega dozorevanja, sploh če si v športnem okolju, kjer se veliko govori o telesu in dosežkih. Vprašaj se: kaj točno te v tem najbolj pritegne? Gre bolj za radovednost, primerjavo ali morda občutek bližine?
Glede skupnega samozadovoljevanja – tudi to vprašanje se lahko pojavi v obdobju, ko raziskuješ sebe in svojo spolnost. To, da te neka izkušnja zanima, še ne pomeni, da moraš zase že imeti kakršnokoli oznako. Spolnost ni črno-bela, pri veliko mladih je to obdobje raziskovanja, preverjanja, kaj jim ustreza, s kom, kako in v kakšnih okoliščinah. Pomembno je, da če bi kaj takega res želel poskusiti, je to nekaj, o čemer se iskreno in spoštljivo dogovorita oba, brez pritiska, z jasnim soglasjem in z zavedanjem, da se lahko kadarkoli tudi premisliš. Se ti zdi, da živiš v okolju, kjer bi lahko raziskoval takšne občutke odprto, brez strahu pred obsojanjem?
Praviš, da nisi gej ali del LGBT+ skupnosti. Morda si ugotovil, da te privlačijo tudi dekleta. Morda pa se še spoznavaš. Ni treba, da imaš že zdaj vse razjasnjeno ali da se kam uvrstiš. Pomembno je, da si ne dovoliš, da bi te občutki sramu ali pritiskov ustavili pri razumevanju sebe.
Če te še kaj zanima, se brez skrbi ponovno oglasi.
Vse dobro,
Aljaž Bogolin, mag. psihologije
Bo
Bond007
Zdravo,
preživljaš naravno fazo, ki nič posebnega ne pomeni, edina nevarnost je, da bi te vrstniki označili za čudaka in te izpostavili (čeprav grejo oni skozi isto fazo). Spolnost v obdobju odraščanja se oblikuje in pridobiva podlago, podobno kot različna hrana, ki jo poskusiš in sčasoma ugotoviš da ti pekoče ne ustreza (sori za slabo primerjavo... ponedeljek je).Ne sekiraj se in ne izpostavljaj se, bolje da se prepričaš, da si z osebami ki jim res zaupaš.
P.S.: iskanje eksperimentalnih avantur z neznanci po mojih zbranih informacijah niso priporočljive, kolegi so mi zaupali da so to zelo kmalu obžalovali. Good luck!Citiraj
Ra
Radoveden08
Ej tudi jaz bi rad probal s fantom iz radovednosti ampak ne kar enemu.Kaj pa bi lahko delal?
Ma
Maj123
Mene prvo zanima iz prve roke kako poteka skupinsko tuširanje in kaj lahko pričakujem.
Ali je kdo to že probal z znanimi osebami ne z tujci
Bo
Bond007
Nič takega ni to, gre za vsakdanje opravilo tuširanja; če si umazan in se rabiš stuširat ampak so na voljo samo skupinski tuši se greš pač stuširat. Pomembno je edino da se počutiš dobro v svojem telesu in si sproščen, saj če imaš prevelike zadržke, če te je sram ali nerodno oziroma nelagodno, potem takšno tuširanje preskoči. Če si preobčutljiv te lahko kdo s kakšno izjavo po nepotrebnem prizadene. Ponavadi gre za tuširanje po športu z vrstniki, s katerimi naj bi se dobro razumeli - če ste dobra družba in ste dali že marsikaj čez, potem ni nevarnosti da pride do incidenta. Če se pa znajdeš z ljudmi, ki so nesramni in nevzgojeni, potem pa se tudi jaz ne bi pred komurkoli tuširal.
Skratka gre za vprašanje družbe in okolja v različnih situacijah:
-po športnih aktivnostih s sošolci/prijatelji - nenevarno, nič posebnega
-neznanci na počitniških lokacijah - nenevarno, previdno če si sam
-s sorodniki - raje ne, razen če ste tako navajeniTi in ostali ste tam da se umijete in greste dalje, to ni nek družbeni dogodek, na katerega bi se en teden pripravljal. Preden se znajdeš v situaciji, kjer ti je zelo nelagodno, vedno povej oziroma se temu izogni.