Živjo,
stara sem 16 in še nikoli nisem imela orgazma. Počutim se čudno, kot da je nekaj narobe z mano. Stvar je tudi v tem, da nimam pojma, kako - ne upam si dati noter prstov, ker se bojim, da se bo kaj zgodilo, da se mi bo pretrgala deviška kožica, se bom poškodovala ... Niti ne vem, kam točno se da prste. Včasih me sicer nekaj 'zagrabi' in se potem oblečem v kaj takega pa se malo 'igram' sama s sabo, ampak samo z masiranjem še ni prišlo do orgazma ... Je to morda zaradi živčnosti? Ker prehitro obupam in si ne vzamem dovolj časa, sem nestrpna? Ali to slučajno pomeni, da ga nikoli ne bom imela?
Je pa tudi to, da se pri nas doma o tem sploh ne govori, mami mi tudi ne pusti imeti fanta ali gledati filmov, ki vsebujejo goloto. Vedno je bila to pri nas tabu tema, samozadovoljevanje pa nekaj, česar se ne dela, ker je grdo.
Zanima me še, če se ljudem res dvigne (oz. kakorkoli se reče pri puncah), če vidijo nekoga, ki jim je všeč fizično? Ali ostali res razmišljajo in sanjarijo o spolnih odnosih, ko vidijo nekoga privlačnega? Jaz si ničesar niti ne predstavljam (v teoriji vem, kako se dela, nikoli edino nisem videla), zato ne razmišljam o tem. Niti se še nisem poljubila.
Hvala in lep pozdrav.
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Zdravo,
Hvala, da si zbrala pogum in delila svoja vprašanja. To kar si zapisala ni nič čudno ali narobe. Veliko mladih (in tudi odraslih) se srečuje z vprašanji kot jih imaš tudi ti – tudi, če o tem redkokdaj iskreno govorijo. Zato nikar ne skrbi, to so povsem običajne skrbi, pomisleki in občutki.
Vsak posameznik in njegovo telo ima svoj ritem. Spolnost in orgazem ni nekaj, kar bi se moralo 'zgoditi na ukaz' ali v določenih letih. Ampak je nekaj, kar pride z raziskovanjem, zaupanjem in predvsem občutkom varnosti v tebi. To, da še nisi doživela orgazma, še ne pomeni, da ga ne boš. Nikamor ti ni treba hiteti.
Tudi to, da te že sama misel na dotikanje in raziskovanje svojega telesa spravi v stisko in ti povzroča nelagodje ali strah, je povsem razumljivo. Še posebej, če se doma o spolnosti ne smete pogovarjati in je ta tema postala čisti tabu. Morda bi ti bilo v pomoč, če se o tem pogovoriš z osebno zdravnico ali ginekologinjo. Ti dve osebi ti lahko razložita kako deluje tvoje telo, odgovorita na vsa tvoja vprašanja in te še dodatno pomirita glede stvari, vezane na spolnost, ki te skrbijo.
Ne pozabi: Tvoje telo je tvoje. Tvoja pot je tvoja. In tvoja vrednost ni pogojena s tem ali si že imela spolni odnos, prvi poljub ali orgazem. Tvoja radovednost in raziskovanje sta čisto vredu. Ni ti treba hiteti. Vse pride z zaupanjem (najprej vase). In že to, da sprašuješ in iščeš odgovore je res velik in lep korak.
Če boš še kdaj potrebovala pogovor, sem in smo pri #Tosemjaz tukaj zate.
Vse dobro ti želim, Živa Leben, mag. zakon. in druž. štud.
vs
vsnvačovbioafbnio
Zdravo!
Če se samozadovoljuješ s prsti, je malo možnosti, da bi se po nesreči poškodovala.
Kot ti je že svetovalka napisala odstotnost orgazma pri tej starosti ne pomeni, da ga ne boš nikdar doživela. Nekateri ljudje potrebujejo bližino partnerja, da lahko sploh pridejo do tega in v samozadovoljevanju ne uživajo.
Moj nasvet bi bil, da se morda poskusiš manj osredotočati na orgazem. Raje se osredotoči samo na to, kar se ti zdi prijetno. V kakšnih oblačilih se počutiš prijetno? Kakšni dotiki so ti všeč? Je morda kakšna aktivnost, ki ti je prijetna (npr. kopanje, ples)? Nič ni narobe, če se dotikaš na način, ki ti je prijeten, četudi ne pride do orgazma. Tudi to ima lahko namreč pozitiven vpliv na tebe in tvoje telo.