je biti gay okej
• hs
hsh
Biti gay je okej, ni ok če ne sprejmeš sebe in se tem izogibaš. Love is love ne glede na spol, vem da je še veliko homofobof samo ignoriraj jih oz. dokaži da si boljši od njih npr. pri znanju..., upam da bo v prihodnosti bolje fr.
• Uredništvo
Legebitra

Odgovor svetovalca:
Pozdravljen,
Biti gej je popolnoma okej :)
Včasih se sicer zaradi nesprejemanja in večine heteroseksualne družbe to ne zdi tako.  K temu, da mislimo, da biti gej ni okej, prispeva tudi homofobija, ki je iracionalni strah, nestrpnost, sovraštvo do istospolno usmerjenih oseb - lezbijk in gejev ali oseb, za katere se nam zdi, da so istospolno usmerjene. Tovrstna negativna čustva in prepričanja služijo kot podlaga, na kateri se oblikujejo miti, stereotipi in diskriminacija.
Vsaka oseba lahko svojo spolno usmerjenost raziskuje ter jo opredeli po svoje. Pri tem je najbolj pomembno to, kaj v sebi čutiš, do koga čutiš privlačnost ter koliko pri tem sprejemaš samega sebe.
Če imaš še kakšno vprašanje sem z veseljem na voljo.
Topel pozdrav,
svetovalnica Legebitra