Hello!
Pač jaz bi ful rada se...mela spolni odnos...in...moj bratrtanec tudi...pač en petek zvečer...bla sem pri njemu in sva gledala filem z neprimerno vsebino (porn film) in pač pol je on nekaj začel razlagat, kak bi on rad mel otroke pa to ne...in pol...sem se vrgla na njega in ga totalno "posilila"...in ja...zaj pač sva mela !ZAŠČITEN! spolni odnos...in zaj se počutim tak...grozno...kr je on mlajši od mene...pa še v sorodu sva! V bistvu ne rabim pomoči...samo kakšno spodbudno besedo...lepo misel...in to tudi od "NE STROKONJAKOV" a.k.a. drugih uporabnikov splene strani https://www.tosemjaz.net...
To je to...in nisem posiljevalka...in zaj to delava vsak drugi dan!
Hvala
Uredništvo
Brane But

Odgovor svetovalca:
Drago dekle!
Da bi lažje in bolj natančno odgovoril na tvoje pisanje, bi vsekakor moral vedeti za tvojo starost. Glede na tvoje pisanje pa sklepam, da si najverjetneje šele v zgodnejših najstniških letih. Niti ne postavljaš nobenega vprašanja, napišeš celo, da v bistvu ne rabiš pomoči, samo kakšno spodbudno besedo, lepo misel. Napišeš pa, da se počutiš grozno, ker je ta fant mlajši od tebe, pa še v sorodu sta (bratranec).
Zares ne vem, kakšno spodbudno besedo rabiš, kakšno lepo misel. Lahko celo rečem, da spolni odnosi med tabo in tvojim bratrancem niso primerni. Pri vama ne gre za nikakršna čustva zaljubljenosti, ljubezni, ampak zgolj za telesnost, zadovoljevanje zgolj telesnih potreb. Lahko tudi rečem, da zagotovo še zdaleč nista dovolj osebnostno, čustveno, socialno in še kako drugače zrela za kvalitetno in zadovoljujočo spolnost. Tudi to kaže na tvojo nezrelost, ko zapišeš, da se počutiš grozno, ker je mlajši od tebe. Vajini spolni odnosi, ki jih prakticirata vsak drugi dan, lahko privedejo tudi do hujših negativnih posledic (nosečnost). Kot kaže, se tudi nista vprašala, kako bi na to reagirali vajini starši, če bi zvedeli za vajino početje.
Nobene spodbudne besede vama ne morem dati, saj to, kar počneta, ni prav.
Brane But, univ. dipl. psiholog
Fr
Freak
Draga punca!
Nocem biti nesramna, ampak ko berem taksne stvari me kr mine da bi se obstajala na tem svetu.. To kar pocnes z bratrancom je grozno neprimerno.. Ce se ze "spoznas" na seks in pocutis pripravljeno bi tudi lahko vedela, da je neprimerno seksati s svojem bratrancem sploh pa pri tej starosti.. Js res nevem kam se vam otrokom v teh casih tako zeloo mudi da si zelite ze vsi pri 11ih 12ih sekati ko pa ste se realno otroci psihicno in fozicno se zelo nerazviti.. Raje se igraj z barbikami ne pa razmisljati o seksu nevem mene je kar groza, kar se dogaja s temi nobimi generacijamk vsi so totalno ponoreli seksajo,pijejo, punce se v osnovni in srednji soli oblacijo za v solo kakor da grejo v striptiz klub.. Nevem men je vse skupaj totalno noro kaj se dogaja z mladino v teh casih res.. Nekako upam da je bratranc vsaj starejsi od 12let ker ce je mlajsi mu to zna pustiti velike psihicne posledice ko bo starejsi in ko se bo zavedal teh stvari, ker se mi nekako zdi kot spolna zloraba kar se velikokrat dogaja doma med zaprtimi vrati in tudi sama sem imela izkusnje s tem ko sem bila se otrok.. Zelo si zelim da bi lahko dobila kontakte od tvojih starsev in jih obvestila o tem da preprecijo vajino pocetje ker to res ni normalno..
Ni
Ninca
Drago dekle!
To kar počneš, je sicer absurdno, saj spolni odnosi med bratrancom in sestrično so nezakoniti. Ti pa želim povedati to da se zamisli sama vase, pomisli kaj si naredila in si morda poišči kakšno osebo, ki veš, da ti bo poskušala pomagati in ne samo zmerjati nad tvojo napako. Vem, da se reče, da se iz vsake napake nekaj naučimo, ampak iz te zares upam da se boš naučila le tega, da tega nikoli ampak res NIKOLI več ne bosta naredila. Prosim pa te tudi tega, da ne glej več neprimerne vsebine, še posebaj, če je kdo s tabo, saj vidiš kaj potem nastane. In ja, res ni prav kar si naredila, to ni ok, ampak ne glej le na ljudi ki te zmerjajo, pač naredila si veliko napako, še vedno to ne mora biti opravičilo, ampak poišči nekoga, (lahko je to tudi psiholog ali kdorkoli) ki te bo razumel in ti poskusil pomagati.
KI
KILIWILLY
Zdravo!
Se čist strinjam z svetovalcem in z Freak in Ninco ampak sam neki! Pač sej ni nujno, da sploh pove po pravici! Mogoče pač dobla neki izziv al pa nekaj ni nujno, da je to dejansko naredla! Pač to je moje mnene zaj pa kak vi gledate na stvar se pa mene ne tiče. Kr je bil neki od mojega prijatla sošolc, ko je pisal v imenu neke punce neka akward vprašanja, ko se sploh niso zgodila! Tako da...ja se pa strinjam z njimi! In če zares počne to pač..nena ok?
Ajdi!