Pač js sm gledu ful filmov o drugi svetovni vojni (tk ww2) in js ne suportiram nacizma at all kr se mi gabi kj so use nardili do nedolznih ljudi ampak zakaj, zakaj so mi skoraj vsi igralci tak ful smash ko igrajo nevem neke hig-ranking oficirje (sem tud collector in zbiram vojne značke, uniforme, čelade-tudi zavezniske) ampak dejansko nevem kaj mi je, ful so mi hot-ce bi tak reku (naprimer: Thomas Kretschmann, August Diehl pa taki..) Ne vem kaj naj zdaj nardim ker me tui v soli zafrkavajo da sm kao "naci" (tui zto kr vem veliko o zgodovini in me zanima) AMPAK NISEM IN NIKOL NEBOM BIU-
Prosim če mi lahko malo pomagate o tem ce je z mano kaj narobe al?..
Hvala vnaprjjj, rd vas mamm<3
• Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
najprej hvala, da si tako iskreno delil svoje doživljanje na svetovalnici.
Pišeš, da čutiš privlačnost do igralcev, ki igrajo oficirje, tudi sicer te zanimajo vsebine, vezane na vojno. Slednje pa ti vzbuja nelagodje, saj te drugi izzivajo, da si nacist, sam pa nacizmu ostro nasprotuješ. Sprašuješ se, če je zaradi vsega kar si zapisal, s teboj kaj narobe. Predstavljam si, da se ti v povezavi s tem pojavljajo različni občutki - po eni strani privlačnosti, po drugi starani pa krivde in dvoma.
Zanimanje za uniforme, značke, zgodovino še ne pomeni, da je to nekaj s čimer se strinjamo ali bi si želeli, da se ponovi. Konec koncev imamo za to ustanovljene tudi muzeje pa slednje še ne pomeni, da so vsi obiskovalci nacisti. Zdi se pomembno, kar si ubesedil že sam - da se ti to, kar so naredili zdi nedopustno. In to je nekaj, kar lahko poveš tudi svojem sošolcem, ko te o tem zafrkavajo. Najpomembnejše pa je, da imaš ti vedno znova v mislih, kar si zelo odločno zapisal - nisem in nikoli ne bom.
Upam, da ti bo odgovor v pomoč pri razmišljanju o tvoji stiski. V primeru, da bi potreboval še kakšno pomoč smo ti na svetovalnici na voljo. Lepo te pozdravljam,
Urška Pisar, mag. psihologije
• kr
kren
živjo,
mogoče ti je pa samo všeč ta dinamika (prepovedano, tabu tema, nekdo na visokem položaju, uniforme ...)