Rada bi zacela s tem da imam fanta in ga imam zelo rada, ne bi ga menjal za nikogar pustila sem ga ze 5x in je se vedno skupaj zdaj z mano ampak problem je razlog zakaj sem ga pustila in to je da sem si nasla novega oz novega s katerim si snepam in zdaj sem si spet nasla takega ko se kdaj pa kdaj menima ampak res nocem bit taka da bi ga spet pustila ampak si ne morem pomagat in nevem kaj naj naredim ker trenutnega fanta ne bi menjala je pa mi ta s katerim si snepam simpaticen
• Uredništvo
Anja Knez

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena, "Va",
najprej hvala, da si se s tako iskrenim zapisom obrnila name. Če prav razumem tvoj zapis, imaš fanta, ki ga imaš zelo rada in s katerim si že nekajkrat prekinila vezo, ko te je pritegnil nekdo drug, s katerim si si pričela dopisovati. Imam prav?
V zapisu si poudarila, da imaš fanta zelo rada in da ga ne bi želela zamenjati s komerkoli drugim. Hitro pa te pritegne kakšno novo poznanstvo, s katerim si pričneš dopisovati. Pomembno se je zavedati, da je biti del zveze odločitev - odločitev za zvestovo in spoštovanje nekoga, ki ga imamo še posebej radi. V to so vpeta močna čustva. Razumljivo in normalno je, da nam je lahko, poleg ljubljene osebe, simpatičen še kdo, a je razlika v odnosu v tem, kaj naredimo s temi občutki in kakšna so naša nadaljnja dejanja ter postopanja v zvezi s tem.
Da bi svojo situacijo lažje razumela, se skušaj vprašati, kaj ti daje dopisovanje z drugimi fanti, česar v zvezi s svojim fantom ne doživljaš; iščeš občutek pozornosti, vznemirjenja, morda novosti; si res pripravljena na resno zvezo; spoštuješ svojega fanta do te mere, kot si sama želiš, da on spoštuje tebe? Namreč če vedno znova podležeš iskanju novih poznanstev in simpatij morda kaže na to, da si želiš več svobode v odnosu, še pravzaprav iščeš, kaj si želiš in kaj ti ustreza ali pa v vajini zvezi ne najdeš tistega, po čemer hrepeniš in si morda tega še ne zmoreš priznati.
Lahko razumem, da si zmedena z vsemi občutki, a se mi na tem mestu zdi pomembno, da skušaš vstopiti tudi v čevlje svojega fanta in pomisliti nanj. Sklepam lahko, da je tudi njemu težko, da ga tolikokrat zapuščaš zaradi drugih simpatij, nato pa se ponovno vračaš v vajin odnos. Morda ti tega ne pokaže in te vedno znova sprejme, ker te ima tako rad. Vsekakor pa tudi ni dobro, da sama ostajaš v odnosu, ki te ne osrečuje in izpopolnjuje.
Menim, da situacija, v kateri si se znašla in ki, očitno, traja že nekaj čas, kliče sprva po iskrenem pogovoru sama s seboj (kaj si pravzaprav želiš, kakšna čustva do koga gojiš in podobno), nato pa tudi po iskrenem pogovoru s fantom in sprejemom končne odločitve - ali v odnosu ostajaš ali ga zapuščaš. Tvoji trenutni občutki ne kažejo na to, da ne bi bila dobro dekle, ampak so pokazatelj tega, da se še soočaš z njimi in da se preprosto učiš o sebi, o odnosih.
Vzami si toliko časa, kot ga potrebuješ in se ne odločaj impulzivno. Predvsem pa bodi iskrena do sebe in tudi do svojega fanta. Verjamem, da ti bo uspelo.
Vse dobro ti želim,
Anja Knez, mag. psihologije