Zdravo jaz se ne počutim vredu ne zdi se mi da delam prav. Nehala sem veliko jesti, vzunaj sem bolj malo saj imam šolo a se ne maram učit saj hočem biti vzunaj moje ocene zaradi tega propadajo,in moji starši tega ne razumejo, Časa tudi nimam veliko za učenje saj hodim v glasbeno šolo. Jaz imam brata ki je poškodovan (nogo ima poškodovano)in moji starši pričakujejo preveč od mene, zato se zelo veliko skregamo, zato se skoraj vsako noč jokam in imam samomor ne misli , nikomur nočem povedati. A si moji prijatelji počasi začeli ugibati, nekaj sem jim povedala a nekaj pa še zdaj držim v sebi.
Prosim svetujete mi ne vem kaj naj??
• Uredništvo
Tina Rzeničnik Uršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Super, da si nekaj že povedala prijateljem. In super, da si aktivna v glasbeni šoli. Kljub temu pa je pomembno da poiščeš rešitve kako bi bila glasbena šola bolj v ravnovesju tudi s šolskim delom.
Prosim te, zaupaj svojo stisko in misli nekomu odraslemu, ki mu zaupaš. Imaš koga takega: kdo od sorodnikov, šolska svetovalna služba, razredničarka?
Ne drži stvari zase, ključno je, da stisko izraziš s pogovorom, saj tako lažje najdeš rešitve za naprej. Vedno so neke rešitve in vse bo še dobro. Odrasla oseba ti je lahko v pomoč pri tem. Ali tvoji starši vedo za tvoje slabo počutje? Kaj glede brata pa pričakujejo od tebe? Bi lahko na miren način z njimi govorila o tem, da imaš občutek pritiska oziroma prevelikih pričakovanj do tebe? Kakšen odnos pa imata drugače z bratom?
Javi se še kaj, l
lep pozdrav,
Tina Rzeničnik Uršič, mag. psihologije, spec. klinične psihologije
• Ji
Jinx
Zdravo hvala za vaš odgovor
Jaz se z mojim bratom res da nisva imela rada kar nekaj let ko je on šel v bolnico sem počasi začela ugibati da ga pogrešam in imam rada, zdaj mu več pomagam ...
Mojim staršem nisem nikoli govorila v kaj takšnem o mojih čustvih ...... Nimam nobenega starejšega za zaupati. Če bi pa šla je socialni delavki bi pa to verjetno povedala staršem in se bo počutila grozno. Ne maram da drugi izvejo preveč o meni saj se je že zgodilo da so (ne pravi)prijatelji to obrnili proti meni in od takrat ne zaupam vsega ljudem.
• Uredništvo
Tina Rzeničnik Uršič
Odgovor svetovalke:
Razumem, da si previdna. Sploh če si že imela slabo izkušnjo. A svetovalni službi je za zaupati. Na šoli je z namenom pomoči učencem, verjemi mi. Svetovalna delavka bo staršem povedala tisto, kar boš dovolila ti oziroma kar se bosta dogovorili. Se bosta vse prej zmenili. Razen v primeru, da bi jo resno zaskrbelo zate, potem pa to mora povedati staršem, da se te zavaruje in ti pomaga. Prosim dovoli, da ti nekdo pomaga zmanjšati stisko.