Pozdrav. Zanima me mislim brala sem, da je nekje 90% šolstva pri nas javnega. Zanima me zasebno šolstvo? Koliko sploh je kvalitetno? Je bolj za lene ljudi ali ti bolj razložijo itd?  Npr. Za erudio gimnazijo sem slišala, pa gea college ipd. Je tako, da dobiš službo potem samo preko vez, če si na teh šolah in ne na podlagi sposobnosti?
• Uredništvo
Tadej Jezernik

Odgovor svetovalca:
Živjo,
drži, da je v Sloveniji delež izobraževanja, ki ga financira država večji. Deloma zaradi zgodovinskega ozadja naše države, deloma pa tudi zaradi tega, ker imamo v Sloveniji zelo dobro razvit socialni model, ki ga financiramo vsi.
Glede zasebnega izobraževanja je tako, da nekatere zasebne učne ustanove izvajajo tudi javne izobraževalne programe, ki v zelo majhni meri dopolnjujejo ponudbo izobraževanja v Sloveniji. Pred vpisom na posamezni izobraževalni zavod ti zato priporočam, da pogledaš in se seznaniš z vsemi pomembnimi informacijami, ki so ti na voljo.   Vsak izobraževalni zavod ima svoje prednosti, slabosti in specifike. Žal mi niso znane okoliščine katere navajaš.
Lepo te pozdravljam,
Tadej Jezernik, dipl. upravnih ved