Pozdravljeni!
Jaz sem swiftie, kar pomeni da poslušam Taylor Swift. In jaz sem jo poslušala še preden je postala tako zelo slavna.
Imam eno prijateljico (ne druživa se kaj veliko). In jaz si zelo želim iti na njen koncert, ampak ne morem. In zato imam včasih obdobje ko se zelo žalostna ker ne morem iti. In se res ne maram pogovarjati o njej pa to ker pač ki je pol hudo. No in ta prijateljica prej ni poznala Taylor. In enkrat (nekaj let nazaj) sem ji povedala kdo je. In jo je tudi ona zacela poslusati. In vsakic ko sem jo videla je zacela neki govoriti o njej. In men je slo to ful na zivce. In pol je kr neki mislila kaksna fenica je pa sploh ni bila ker je ve nic o njej pa poslusa samo tiste pesmi ki so res popularne. No in potem je ona mislila da jaz ne poslusam vec Taylor. In je svojemi bratu povedala da je ne poslusa vec ker je tudi jaz ne vec. (Pac jaz jo poslusam, ne vem zaka je to mislila). No in potem je bila zadnjic pri meni doma in je videla posterje in albume. In naslednic k smo se vidle je spet zacela govoriti neki o njej. In men je slo na jok in tko sem bla jezna. Pac ne razumem te zenske da se ne zna odlociti sama ali bo fenica ali ne. Zakaj moram biti kaz njen pogoj oz. stvar po kateri se odloci ali bo tudi ona fenica. Pa ona je 1leto mlajsa od mene.
pa se to:ona vse vedno za mano ponavla. Ce mam kako foro pol jo ona govori pa kr neki.
kaj naj nardim
Uredništvo
Sara Holjević

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
V svojem sporočilu praviš, da rada spremljaš Taylor Swift, kar si delila s prijateljico. Prav tako pa si omenjala tudi, da se ti zdi, da prijateljica ponavlja za tabo. Predstavljam si, da ti je v takšni situaciji neprijetno.
Veseli me, da uživaš ob poslušanju njene glasbe in da o njej veš veliko - Taylor je dobra vzornica, zate in za mnogo deklet in žensk. Seveda ni nič narobe s tem, da je njena glasba všeč tudi tvoji prijateljici. Včasih nam postane zoprno, ko se nad našimi interesi navdušijo tudi drugi. Razlog tiči v tem, da imamo ljudje včasih radi nekaj le zase in nam je težko to stvar, interes, deliti z drugimi. Žal pa je tako, da si interes do popularnih zvezdnikov zmeraj moramo deliti z drugimi - saj so na koncu koncev tako postali slavni.
V mladostništvu je to, da imaš nek interes le ti, zate zelo pomembno, saj tako gradiš svojo osebnost, zanimanja, samopodobo. Poskusi pogledati na “ponavljanje” tvoje prijateljice tako - morda si pa njen interes ti, tako kot je Taylor tebi. Mlajši mladostniki si svoje starejše vrstnike pogosto vzamejo za zgled, vzor, zato je verjetno, da je tvoja mlajša prijateljica vzela za svoj vzor tebe. Predlagam, da se o tem z njo pogovoriš - morda je to njen način, da se ti približa, morda si želi biti tvoja dobra prijateljica in se na tak način želi s teboj zbližati.
Sporoči mi, kako bo šel vajin pogovor. Če ti lahko odgovorim še na kakšno vprašanje, sem ti na voljo.
Sara Holjević, dipl. psih. (un)