Imam fanta. Ampak poleg njega mi je vsec se sosolec ki pa je kar precej nasprotje fantu. Kaj naj nardim, kako naj najna veza funkcionira ce mi je poleg njega vsec se en fant?
Uredništvo
Lina Buršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
iz tvojega sporočila razberem, da si se znašla v zahtevni situaciji - si v zvezi s fantom, všeč pa ti je tudi nekdo drug.
Kot prvo si vzemi nekaj časa in poskusi raziskati, kaj trenutno čutiš do svojega fanta in kaj do sošolca. Kaj si v odnosu želiš? Razmisli, kaj ti vsak od teh dveh odnosov prinaša - morda občutek varnosti, bližine, slišanosti, ljubljenosti ali kaj drugega. Kaj ti je pri fantu všeč, kaj bi spremenila ali česa bi si želela več? Je kaj takšnega, kar ti odnos s sošolcem prinaša in bi si tega želela tudi v svojem odnosu s fantom?
Sprašuješ se, kako lahko vajina zveza deluje v tem primeru, kar kaže, da ti ni vseeno za fanta in vajin odnos. Naravno je, da so ti druge osebe privlačne in simpatične, čeprav si v odnosu. To pa še ne pomeni, da svojega fanta nimaš rada ali da je odnos nepomemben. Čustva do sošolca lahko sčasoma izzvenijo ali pa se poglobijo, vprašanje pa je, kam te bodo prepoznana čustva vodila in kako se boš odločila v prihodnje.
Kot omenjeno premisli, kaj čutiš v odnosu s fantom, kaj ti odnos pomeni, česa si želiš več ali potrebuješ - je to pogovor, pozornost, skupno preživet čas? Vzemi si čas, še posebej, če nisi prepričana, kaj želiš storiti. Ali si želiš nadaljevati zvezo ali čutiš, da te zveza zares ne osrečuje? Ko boš pripravljena, se z njim tudi pogovori in mu iskreno povej, kako se počutiš.
Razumljivo je, da te je to doživljanje zmedlo. Pomembno je, da si do sebe prijazna in se ne obsojaš zaradi svojih čustev. Bodi iskrena tako do sebe kot do drugih ter da ravnaš v skladu s seboj.
V kolikor se ti poraja še kakšno vprašanje, se lahko obrneš name.
Srečno
Lina Buršič, dipl. psihologinja (un)