Hej
pisem zarad uprasanja ki ga imam. Uglavnem, letos sem zacela s srednjo solo in pac je use se mal spremenil tut moji hormoni,itd. In pac sm se zacela pogovarjat s faniti. In uglavnem sem ze imela enga fanta ki je bil enako star kt jas ampak glede tega imam zelo slabe iskusnje kr je bil zelo sebicen in samousecen. Zadnjih nekaj mesecev pa sm se pogovarjala z enim fantom in vse gre super in sma se ze dobila nekajkrat bolj prijateljsko in je res super, nesedbicna in prijazna oseba in imama zelo podobna razmisljanja ampak neke vrste problem je da je 3 leta stafejsi in je trenutno star 19. Pac vem da je to cudno ampak sem hotela pisat kaj si vi mislte. Drugace najne pac kajkoli se ne dogajajo hitro sedaj pac jemljema stvari pocasneje in nevem. Vem da tri leta niso velik ampak useen me zanima kaj si vi mislite.
Lp
Bo
Bond007
Potencialni problem v tvoji situaciji triletne razlike v letih 16<19 je edino v tem, da bi te starejši fant, če bi imel kot si sama rekla sebične namene in samovšečna nagnjenja, zaradi bogatejših izkušenj lažje izkoristil/pregovoril/prisilil v dejanja proti tvoji volji - na podlagi tvoje neizkušenosti ali naivnosti.
In iz tega stališča praviloma izhajajo starši, ko se upirajo in prepovedujejo dobivanje s starejšimi, da bi te zaščitili. V kolikor imaš dober vpogled v fantovo ozadje, če sta med seboj odkrita in imaš obenem tudi dobro komunikacijo s starši, da jim lahko vse poveš kadar pride do težav, potem ni preveč riskantno poskusiti in videti, kako bo.
Uredništvo
Patrik Senica

Odgovor svetovalca:
Zdravo!
Kaj si mi, oziroma specifično jaz, mislim o tem, je zanimivo vprašanje in verjetno bi ti vsak povedal nekoliko drugačno mnenje :) Ampak svetovalci nismo tukaj zato, da ti podamo naša osebna stališča - na ta način ti bodo odgovorili vrstniki.
Kolikor razumem, je z legalnega vidika v redu - 19 in 16 je ok. Že Bond007 ti je podal dober odgovor glede potencialnih pasti - ki pa se lahko navezujejo tudi na tvoje vrstnike oz. osebe podobne starosti (kot ugotavljaš že sama). Samo na podlagi tega, da je nekdo star 19 in s tem 3 leta starejši, ne moremo sklepati, da je slaba oseba s slabimi nameni. Lahko je, lahko ni - kot kdorkoli drug.
Svetujem pa ti, da ugotoviš kakšne so tvoje meje in se jih držiš; ne počni česa, kar bi te spravilo v nelagodje ali pa da bi z njim počela kaj, česar si ne želiš.
Še enkrat: starost je lahko eden izmed faktorjev, ki lahko doprinese k mnogim razlikam med vama, ki lahko nekoliko otežujejo vajino zvezo, ampak ni nujno. Mlada si še, zato bodi še toliko bolj previdna, ko vstopaš v resna razmerja, pa če je fant starejši ali ne.
Lepo bodi!
Patrik Senica, mag. psihologije