Pozdravljebi obračam se na vas ker ne vem kaj naj prijavila sem se v aplikacijo ona-on.com in so me štirje fantje izsiljevali za slike in grozili dokler jim nisem poslala slik v kopalkah potem so mi pa začeli pisati neprimerne vsebine o sexu ne vem kaj naj ali naj se odjavim z te aplikacije ker sem zarad teh besed bila cela živčna in sem mogla vzet pomirjevala ker se sploh nisem mogla pomiriti take so mi pisali se bo pa sigurno našel še kateri tak jaz si res želim fanta samo na takšne načine kot oni hočejo ne pomagajte mi kaj naj naredim da se rešim nadlehovanja ker ponoči tud zarad tega ne morem celo noč spat zapadla sem v stisko zarad takih vprašanj in ne vidim izhoda ven bila sobres neprimerna vprašanja tu javno ne bi napisala kakšna sam to lahko še povem eden me je hotel kupiti za 500€ kot da sem ena stvar iz trgovine bilo je veliko groznih vprašanj sam jih je bi rada tu napisala prosim pomagajte mi....
• Ne
Nekdo ki pomaga
Živijo,
Upan da si kaj boljše :). Osebno bi ti predlagala da se iz aplikacije odjaviš in poskušaš "najti fanta drugje" ali pa si vzameš malo časa zase. Poskušaj delati nekaj kar te osrečuje, sprošča... Boš že videla ko boš pripravljena nadaljevati z iskanjem. Upam da si vredu, lepo bodi. :)
• Uredništvo
Ajda Novak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Hvala, da si mi zaupala svojo neprijetno izkušnjo. Glede na to, da imam občutek, da si zaradi tega profila napeta, žalostna in nemirna, ter da praviš, da ne moreš spati in da te je strah, ti zelo priporočam, da svoj profil na tej spletni strani čim prej izbrišeš. Pod nobenim pogojem fantom, ki te izsiljujejo, ne pošiljaj kakšnih fotografij, niti jim ne odpisuj, saj sebe s tem spravljaš v nevarnost. Prav tako bi lahko ti moški oziroma profili tvoje slike javno objavili ter te tako izkoristili. Izsiljevanje je nasilje in kaznivo dejanje ter ne sme biti tolerirano.
Povej prijatelju ali prijateljici, ki ji zaupaš, kaj se ti je zgodilo; prepričana sem, da ti bo malo odleglo, ko boš to izkušnjo delila še s kom. Kdo od bližnjih ti lahko pomaga tudi izbrisati profil, če ti je sami težko.
Nekoga boš spoznala, ko boš na to pripravljena. Do takrat pa ne hiti in uživaj v prostem času s prijateljicami, družino ali pa kar sama s sabo.
Lep pozdrav,
Ajda Novak, mag. psihologije