živjo, imam majnši a živjo mpak precej zapleteni problem z odnosom med fantom in mano. Naj na kratko razložim. S fantom sva se poznala preko facebooka.(Vem da to ponavadi ni glih pametno, ni za vzgled) U glavnem, pisala sva si kar nekaj časa na kar sva se začela pogovarjati v intimi. In oba sva si zaželela malo spolnosti. Ker sva bila na daljavo seveda ni bilo to mogoče speljsti v živo, zato sva se odločila da si bova tako rečeno pošiljals "NUDE" al pa nudes al koker se pač reče. In to sva počela kak mesec, postala nama je prava rutina ob večerih. Enega dne oz. večera pa sva ravno nemeravala isto, a fant je rekel: Kaj če bi se dobila? In jaz sem bila ,kar brez pomisleka za. Veliko sva govorila o tem ,da bi se in nikoli ni bilo priložnosti. In itak dobila sva se ob kakih 00:30. Pogovarjala sva se kakšno urco, po tem sva pa dobila željo po tisti rutini ,ki je bila najina navada. In na lepem sva se odločila za živi stik in sva poskusila. Bila sva v avtu. Vse je bilo nežno in ne za enega ,ne za drugega seks zadeva ni bila prvič. In po tistem srečanju ,se je v meni nekaj premaknilo. In nekako sva se po tistem še 3x dobila in zmeraj mi je govoril ,da sem mu zanimiva. Npr. Kak se ti zanimivo nasmejiš. In take rahlo zavajujoče stvari. To me je kar premaknilo od znotraj. Priznam ,da mi je že od samega začetka bil na nek način všeč. Ampak zdaj pa se mi zdi ,da sem že kar malo fejst zaljubljena v njega. In mori me zdaj par stvari ,ki so problem teh mojih občutkov. 1. Stavar: Nevem če on čuti isto. On je že približno leto samski. Končal je zvezo ,ki je trajala kar 9 let. Nevem zakaj je šel narazen ?,kaj je bilo ?nimam pojma in ga ne želim spraševati ,ker me skrbi da še ni čisto prebolel. Kar je pa je že naslednja stvar. Ugotovila sem ,da ima izredno zaklenjeno srce in da ni tako lahko najti ta ključ ,do njega. Ker sva šla čez to in mi je zmeraj pravil takole: Vem ,da vse stvari ,ki jih počneva se ponavadi ne dogajajo kar med prijatelji. In da to počnejo takrat ko se zaljubijo... Ampak preprosto jaz nisem pripravljen za nekaj več in nevem kam ta odnos dejansko "fuk frenda" sicer pelje. In kaj bo čez leto ,dve do takrat pa nevem naj ostane kod je. Nevem mislila sem ,da čuti isto ampak nevem vse bolj opažam ,da ni čist tak. Imam občutek ,da mu sploh nisem všeč ,da sem mu malo za šalo. Da sem dobra samo za potrebo potešit. Preden sva se spoznala tudi v živo sem ga večkrat uprašala: A sem ti jaz všeč? A sem ti aniti, al bi kdaj imel z mano kaj več? Rekel je: Nevem, nisi mi anti drugače se sploh nebi pogovarjala in ja če bi te bolje spoznal morda. In imela sem lep občutek. Zdaj pa mam rahel dvom glede vsega. Včasih ko sva govorila o tem je bil bolj na ja kod ne. Zdaj pa nevem imam rahel dvom. Ker se mi zdi ,da je rekel celo da je lahko da bo med nama kaj več ali pa ,da nevm se lahko zgodi ,da spozna čez leto , dve drugo punco.In to me je tak ustavlo. čakaj! Zakaj pa z mano nočeš resno? Nevem kaj si naj mislim. Ali mislite da bi ga morala osvojiti in ga spraviti do tega da se zaljubi vame in pozabi na vso bolečino ,ki mu jo je povzročila prejšnja zveza. Ali pa naj pustim zadevo kod je in si zaprem čustva in se pač delam ,da mi ni več kod prijatelj. Zelo bom hvaležna za vsak odgovor.
HVALA!!! Lp. Lovrena
• Uredništvo
Tjaša Rola

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
veseli me, da si se s svojim razmišljanjem obrnila na nas. Opisuješ svoj odnos s fantom, ki si ga želiš bolje razjasniti. Pohvalno je, da si glede na zapis pri sebi že veliko stvari razmislila. Sprašuješ se glede svojih čustev in o čustvih fanta, s katerim si dopisuješ in dobivaš. Pomembno je, da pri sebi razčistiš, kaj si želiš od tega odnosa, kako želiš, da bi izgledal v prihodnosti. Prav tako pa je dobro, da občutke glede vajinega odnosa preveriš tudi pri fantu in svoje iskreno deliš z njim. Pogovorita se o svojih interesih v odnosu. Če se le-ti ne ujemajo, je verjetno bolje odnos zaključiti, saj se bodo kaj kmalu pojavila neprijetna čustva ali na eni ali na drugi strani. Ne boj se postaviti meje in jasno povedati, da si sama želiš drugačnega odnosa, če je temu tako. Glede na njegov odziv pa boš videla, če razmišlja podobno ali ima trenutno drugačne želje in potrebe.
Omenila si tudi, da ne veš kaj dosti o njegovi pretekli zvezi. Tudi o tem ga kar mirno povprašaj na katerem izmed pogovorov. S tem ni popolnoma nič narobe. Če bo čutil, da o tem ne želi govoriti, ti bo povedal.
Glede na vajine pogovore in njegove trditve, ki si jih delila z nami, si upravičeno zmedena in ne veš točno, kam vajin odnos pelje. Zato je dobro, da se pogovorita - iskren pogovor lahko marsikaj reši. Kakorkoli se bo vajin odnos odvil, je pomembno, da ohranjaš zdrave meje v odnosu. Le-te nam namreč pomagajo živeti v skladu z našimi vrednotami, potrebami in občutki. In na ta način tudi lažje ohranjamo svoje duševno zdravje.
Želim ti uspešen razmislek in pogovor s fantom. Če se ti pojavi še kakšno vprašanje, te lepo vabim k dialogu.
Lepo te pozdravljam.
Tjaša Rola, mag. psihologije
• Lo
Lovrena
Pozdravljeni! S fantom sem se pogovorila določene stvari. Zbrala sem pogum in sem ga konkretno vprašala ali si želi resne zveze al ne, al kej čuti do mene al sem mu igrača? In rekel da še samo ni pripravljen na zvezo, ampak da mu pa sedem in sem mu všeč in ,da morda pa le enkrat ja. In rekel je ,da čuti on sam da ruti jaz do njega čutim nekaj več in celo sam rekel ,da on tudi. In prejšnja zveza ga je pred vsem prizadela ,ker je bil s punco kar 9 let in je bil 100% da je njegova zadjna in na koncu je prišla bolečina izdaje iz puncine strani in ga zelo, zelo hudo prizadela. In se zdaj boji ker je tudi pri tisti punci mislil ,da jo pozna in po 9 letih odkril da jo sploh ni in ja zdaj ma nek rahel globok strah. In iskreno jaz bi rada da bi bil moj iskreno ,da bi dejansko bila skupaj. Tak fajn fant je in če ga le nebi bi bilo toliko strah je sam v srcu za. In a morda lahko zdaj nasnet kaj storiti ,da ga nebo strah? Al pač čakam ,da čas zaceli rane. Ker tud meni ni lahko rada bi ga vsem pokazala in staršam in prijateljem in vsem kod mojega fanta pač ljubim ga in nevem čistva je teško zadrževati
lp L
• Uredništvo
Tjaša Rola
Odgovor svetovalke:
Ponovno pozdravljena,
glede na njegov odgovor pa morebiti potrebuje nekaj časa, da razmisli o tem, kaj si želi, o vajinem odnosu,... Morda se ne želi prenagliti, želi biti popolnoma prepričan. Poskusi ohranjati stik z njim, hkrati pa se malenkost oddaljiti od njega in mu dati prostor ter čas, da razmisli. Potem boš hitro videla, v katero smer se bo začel razvijati vajin odnos - ali si bo želel pogovorov in srečanj s tabo, ali bo le-teh vedno manj.
Ti si mu povedala, kaj si želiš in kakšni so tvoji občutki, zdaj je pa še on tisti, ki mora zadeve predelati.
Lepo te pozdravljam,
Tjaša Rola, mag. psihologije