Pozdravljeni,
zanima me sledece.. vpisala sem se na izredni faks B2 visokošolski program. Pred tem sem bila redno opisana na študij Ef Lj in za tem ponavljala letnik, kar je bila že moja druga porabljena možnost za redni vpis na faks. Zato sem se letos vpisala na izredni faks B2. Status študenta so mi rekli da mi pripada torej lahko delam preko študenta, ampak so mi rekli da mi ne pripadajo boni za prehrano, štipendija in študentski dom. Zdaj pa malo berem po spletu in vidim da ti pripadajo na njihovem faksu vse ugodnosti, ki so povezane s statusom studenta.. In zdaj sem v dvomih... Ali mi ostale zgorajnastete ugodnosti ne pripadajo, ker sem porabila že dva redna vpisa in je ta moj tretji? Ali pa smo se na faksu v pirasni narobe razumeli.. Prosila bi za utemeljen odgovor s tem, ali pa vsaj kakšen kontakt osebe ki bi vedela odgocor na to.. Na faks ne bom več klicala, ker sem že prevečkrat ko sem se vpisala tako da to odpade. Hvala za odgovor.
• Uredništvo
Tina Rezar

Odgovor svetovalke:
Spoštovana Leja,
hvala za tvoje sporočilo. Praviš, da si se letošnje študijsko leto vpisala na izredni študij na Visoko šolo za poslovne vede B2. Mi lahko prosim zaupaš na kateri študijski program? V rubriki pogosta vprašanja je na njihovi spletni strani navedeno, da se z vpisom pridobi status študenta in s tem povezane vse ugodnosti, vendar nisem prepričana, da to velja tudi v tvojem primeru. Omenjaš, da si bila že vpisana in enkrat ponavljala na EF LJ. Vpisni pogoji in s tem povezane pravice študentov se med fakultetami razlikujejo in so odvisni tudi od drugih okoliščin. Sicer imate študentje ne glede na to, ali se študij izvaja kot redni ali izredni, pravico do zdravstvenega varstva in drugih ugodnosti ter pravic (prehrana, prevozi, bivanje, štipendiranje) v skladu s posebnimi predpisi, če:
- niso v delovnem razmerju ali
- ne opravljajo samostojne registrirane dejavnosti,
- niso vpisani v evidenco brezposelnih oseb pri pristojnem organu,
- niso poslovodne osebe gospodarskih družb ali direktorji zasebnih zavodov.
Navajaš, da ne želiš več poklicati na faks, a menim, da boš ravno v referatu za študentske zadeve na svoji fakulteti dobila informacije iz prve roke in utemeljene razloge za koriščenje pravic v tvoji situaciji. Morda pa se vseeno odločiš in v referatu preveriš informacijo, ki je zate pomembna.
Takole navajajo na njihovi spletni strani:
Za vsa vprašanja smo vam z veseljem na voljo vsak delovni dan po telefonu ali na sedežu VŠPV od 8. do 16. ure.
Tržaška cesta 42, 1000 Ljubljana
T: 01/ 2444 214, 01/ 2444 227
Želim ti obilo poguma in uspešno študijsko leto,
Tina Rezar, mag. prof. pedagogike in nemščine in mag. zakonskih in družinskih študij