Pozdravljenj, sem dijakinja prvega letnika 3 +2 programa in ker se bom izpisala me zanima naslednje:
V šolo ne hodim že približno 2 meseca in ker sem šolo že seznanila da se bom izpisala in ker je od tega že 2 meseca moram to sedaj res narediti.
Zanima me če ob izpisu izgubim status?
Z novim šolskim letos razmišljam da bi se prekvakificirala na drugo 3 leto šolo a o tem nimam nobenih inoformacij kako in kaj je z vpisom in podobno zato bi bila vesela če mi poveste kakšno informacino.
• Uredništvo
Maruša Grešak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Ko se boš izpisala iz srednje šole, ti status dijakinje preneha veljati. Tudi, če ne želiš več nadaljevati s tem programom, je smiselno, da do konca šolskega leta hodiš v šolo. Le tako lahko namreč obdržiš status, s tem pa tudi zdravstveno zavarovanje in ugodnosti, ki jih uživaš kot dijakinja (cenejši javni prevoz, razni popusti, možnost opravljanja dijaškega dela,...).
Kar se tiče menjave programa, pa je to odvisno od tega, kam bi se rada vpisala. Če gre za popolnoma drugačen strokovni program, boš seveda morala opravljati kar nekaj predmetnih izpitov. Nisi napisala, kateri letnik si. Iz tvoje starosti predvidevam, da nisi čisto na začetku srednje šole. Smiselno si je postaviti vprašanje ali se ti prepis splača in ali ni morda bolj smortno zaključiti šolanje na šoli, kamor si trenutno vpisana. Ne vem, zakaj si želiš prepisati. Napisala si samo, da že dva meseca ne hodiš v šolo. Kaj je razlog za to? Mislim, da bi bilo smiselno, da se o svojih načrtih, pa tudi razlogih, zakaj si prenehala hoditi v šolo, z nekom pogovoriš. Obrneš se lahko na šolsko svetovalno službo, ki so na šoli ravno z namenom, da pomagajo ob takovrstnih situacijah, lahko pa greš tudi do svoje razredničarke. V kolikor se boš odločila za prepis, ti bo šolska svetovalna služba podala več informacij o tem, kako to izvedeš.
Lep pozdrav,
Maruša Grešak, mag. psihologije