Pozdravljeni,
sem dijakinja 3 letne šole katero sem končala. Zdaj sem se pa vpisala v +2 in me zanima v koliksnem času se lahko izpišem iz programa če mi nebo ležal na učni snovi.
Hvala lepa
• Uredništvo
Ana Boršič

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena,
si dijakinja prvega letnika poklicno-tehniškega izobraževalnega programa. Skrbi te, da ti program ne bo odgovarjal, zato želiš izvedeti, do kdaj se lahko izpišeš.
Razumljivo je, da te skrbi za tvojo izobraževalno pot v tem programu. Precej pogosto je namreč mnenje, da je nadaljevanje izobraževanja v t. i. "plus 2" zelo zahtevno. Predvidevam, da boš resnično postavljena pred marsikateri izziv, kar pa ne pomeni, da mu ne boš kos.
Svetujem ti, da razmisliš o sledečem. Zakaj si se odločila vpisati v ta program? Kakšni so tvoji poklicni cilji? Kaj si želiš postati v življenju oz. kateri poklic želiš opravljati? Zakaj misliš, da je izpis edina rešitev? Kaj poleg izpisa bi še lahko storila? Si razmišljala o kakšnih inštrukcijah? Si se o tvojem pomisleku pogovorila s prijatelji/znanci/družino? Kaj bi počela, če bi se izpisala?
Načeloma ni datumskih ovir, do kdaj se moraš izpisati. Izpišeš se lahko praktično kadarkoli. Svetujem ti, da se potrudiš, razmisliš o rešitvah, morebitnih prednostih in slabosti teh rešitev in nato sprejmeš odločitev. Verjamem, da boš sprejela tisto pravo zate.
Če imaš še kakšno vprašanje, kar napiši.
Lepo bodi in srečno.
Ana Boršič, mag. prof. pedagogike