Pozdravljeni
Nekaj me zanima in nisam sigurna kako točno gre,in bi vas zaradi tega rada nekaj vprašala..
Hotla sem se ispisati iz šole zaradi osebnih razlogov,in starši se strinjajo ampak ne znam točen proces ispisa in me zanima a je možno da se jaz ispišem sama al pa tud oni rabijo bit prisutni ker sem polnoletna in kako to gre.?
Vnaprej najlepše hvala in lp!
• Uredništvo
Urška Koštomaj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
zanima te izpis iz srednje šole. Kot si sama omenila, je to proces. Najprej naj te vprašam ali si prepričana, da bi se rada izpisala? Kaj je pripeljalo do te odločitve? Glede na to, da si stara 18 let predvidevam, da do zaključka srednje šole nimaš več veliko. Ali gre v tvojem primeru za prepis na drugo šolo? To so pomembne odločitve, nenazadnje z izpisom iz šole izgubiš status dijakinje in s tem vse ugodnosti.
Najbolje je, da se najprej pogovoriš z razrednikom in mu razložiš svojo odločitev. Razrednik je tisti, ki mora prvi vedeti za morebiten izpis dijakinje svojega oddelka. Nato bosta skupaj urejala stvari za izpis v tajništvu. Čeprav si polnoletna, se bodo o tvoji odločitvi pogovorili s tvojimi starši, ki za izpis morajo vedeti in soglašati. Zelo verjetno bodo potrebovali na izpisnici tudi njihov podpis.
Izpis iz šole je pomembna stvar, tudi če gre za izpis iz srednje šole, ki po zakonu ni obvezna. V današnjem času je izobrazba zelo pomembna, zato dobro premisli kam te bodo trenutne odločitve vodile v prihodnosti.
Želim ti vse dobro!
Urška Koštomaj, mag. psihologije